Originalni Broken Sword dobiva predelavo, najavljen pa je tudi 6. del franšize

O avanturah Broken Sword sem v zadnjih dveh desetletjih slišal že marsikaj dobrega, a niti ene od teh iger nisem tudi praktično preizkusil. Za to franšizo v mojem življenju ni bilo pravega trenutka, da bi se spravil v njeno igranje: prvi del je izšel leta 1996, kar je bilo celo zame malce prezgodaj, medtem ko je zadnji, peti del Broken Sword 5: The Serpent’s Curse, izšel leta 2013, a takrat si človek reče, da če že ni igral prejšnjo kvadrologijo, potem se ne bo spravil niti v preigravanje frišnega dela, saj bo v štoriji bolj kot ne izgubljen.

Za serijo že od začetka skrbi studi Revolution Software, ki ga vodi Charles Cecil, ta pa je moral tekom tridesetih let praktično vse odpustiti, v zadnjih letih pa je zopet začel nabirati ekipo in sredstva za ponovno obuditev franšize. In tako je nekaj dni nazaj napovedal kar dva nova projekta: eno predelavo in hkrati povsem frišen del avanture Broken Sword.

Predelava se bo lotila izvirnika The Shadow of Templars, ki bo v prenovljeni verziji dobila podnaslov Reforged. Spremljali bomo začetek avanture, ki se vrti okoli glavnega junaka Georga Stobbarta, ki se odpravi na dopust v Pariz, nakar se pojavi morilski klovn, ki z bombo razstreli bližnjo gostilno in skoraj pokoplje našega junaka. George ne samo da preživi ampak tudi združi moči s simpatično novinarko Nico Collard, par pa se nato odpravi raziskovati zaroto, ki je veliko globlja, kot sta pričakovala.

Vse Broken Sword igre so pustolovščine, kar pomeni, da jih nadzorujemo iz statičnega pogleda, nakar se s klikanjem sprehajamo po lokacijah, nabiramo predmete, čvekamo s prebivalci in poskušamo razrešiti uganke, ki so v tej seriji dokaj logične. Nič od tega se ne bo spremenilo v predelavi, ki bo v bistvu poskrbela samo za grafiko višje ločljivosti, ta pa je bila narejena v kombinaciji s predanimi umetniki in umetno inteligenco. Revolution Software namreč priznava, da brez umetne inteligence predelava ne bi bila možna, saj bi zahtevala preveč denarja, ekipa pa ima trenutno samo šest zaposlenih. Glede na prve slike je projekt trenutno na pravi poti, saj je Reforged videti odlično, datum izida pa je postavljen v začetek leta 2024.

Napovedan je tudi povsem svež 6. del franšize, ki se bo imenoval Parzival’s Stone. Ta bo popolnoma 3D in bo zgrajen znotraj pogona Unity, George in Nico pa imata pred sabo novo nalogo, saj bosta poskušala izvohati sled za izmuzljivim svetim gralom. Ta igra bo zahtevala malce več proračuna in tudi časa, zaradi česar še nima datuma izida.

Revolution Software pravi, da upa na dobro prodajo predelave, saj bi jim ta omogočila tudi predelavo drugega dela The Smoking Mirror.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime