Začel se je Tokyo Game Show, ena zadnjih konferenc tega leta in na njej je bil prisoten tudi založnik Capcom, ki ima zagotovo v razvoju cel kup naslovov, a kakšno novo poglavje serije Resident Evil je še predaleč, da bi bilo pripravljeno za napovednike. Zato je največjo pozornost njihove predstavitve bil namenjen igri Dragon’s Dogma 2, nadaljevanju akcijskega RPG-ja iz leta 2012, ki ni bil nikoli zares popularen, a že od samega začetka drži in goji zvesto skupnost igralcev, ki so vsa ta leta upali na nadaljevanje.
To zdaj prihaja in glede na včerajšnji napovednik, ki je v obseg trajal skoraj 9 minut, bo Dragon’s Dogma 2 praktično enak originalu, le da bo seveda nosil boljšo grafično podobo, naprednejše animacije in bolj izpopolnjen boj.
Igralna zanka se od prvega dela očitno ne bo bistveno spremenila. Spet bomo igranje izvajali iz tretjeosebnega načina, nakar se bomo z druščino pomagačev odpravili v odprti svet, tam pa se bomo pretepali z manjšimi in večjimi pošastmi, ki se mnogokrat napajajo iz grške mitologije. Na voljo bodo štirje igralni razredi, vsak od teh pa bo ponujal svoj stil igranja. Vrača se tudi prepoznavna karakteristika originala, saj bomo lahko na večje sovrage lahko splezali in na ta način bomo trollu prilepili nekaj vzgojnih okoli glave, sovrage pa bomo lahko uporabili tudi za kaj drugega kot pa za mazanje bridkih sabelj. V enem kadru lahko vidimo igralni razred Mystic Spearhead, ki preko telepatije zabriše cel kup trupel hijen proti nasprotniku, trolla pa lahko pokončamo tako, da nam omogoča prečkanje vrzeli med pečinami.
Spet se bomo ukvarjali s sistemom umetnopametnih pomagačev, ki se tu imenujejo Pawni, to pa bodo junaki, ki jih bomo oblikovali sami in nato preko spleta delili z drugimi igralci, vpoklicali pa jih bomo lahko tudi v naše vrste. Zaradi tega se razlikujejo od spremljevalcev iz iger tipa Dragon Age in Baldur’s Gate 3, saj ne vsebujejo neke zgodovine in pa osebnosti – razen tisto, ki si jo igralec sam izmisli za njih.
Dragon’s Dogma 2 je videti kot več istega, kar bo prijala oboževalcem prvega dela, a če tega niste marali, potem je tudi pri tem pametno počakati na prve recenzije. Svet bo sicer ogromen in Capcom pravi, da naj bi bila mapa štirikrat večja od prej, med vsemi temi kilometri pa se bomo lahko sprehajali ali pa uporabili sistem potovanja preko kočij. Upamo samo, da so naredili vsaj nekaj napredka pri zgodbi in stranskih nalogah, saj sta bila to največja minusa izvirnika.
Dragon’s Dogma kljub temu dolgemu napovedniku še vedno nima datuma izida, zato so tudi ugasnila upanja, da se bo igra še letos pojavila na naših konzolah in PC-ju.