Zdi se, da tudi Fornite ne prinaša več neomejene količine denarja, zaradi katerega bi lahko založnik Epic Games delal karkoli se mu zahoče. Šef Tim Sweeney je zaposlenim v podjetju poslal pismo, ki si ga lahko preberete na Epicovi uradni strani, v njem pa naznanil množična odpuščanja.
Epic Games se bo znebil kar okoli 16 % vseh zaposlenih, kar znaša nekje 830 delavcev. Razlog za odpuščanja je preprost in je zapisan v pismu: Epic zapravlja veliko več denarja kot pa ga prisluži in edini način naprej je da se znebijo dela delovne sile. Podjetje bo vsem, ki bodo izgubili službo, podelil šest mesecev osnovne plače in bo pokril tudi njihove zdravstvene stroške, a kar se tiče njihove kariere pri Epicu, je zdaj ta zaključena.
After today’s layoffs and the statement from Epic Games CEO Tim Sweeney, do you fear for competitive heading into 2024? pic.twitter.com/PVnx76Xolc
— Fortnite Comp Report (@FNcompReport) September 28, 2023
Govorice so najprej pravile, da naj bi Epic ob tem povsem razpustil studio Mediatonic, ki je znan po svoji popularni večigralski igri Fall Guys in katerega je Epic Games kupil leta 2021. To trditev je kasneje zavrgel Jason Schreier, ki pravi, da je pri Mediatonicu resda službo izgubilo veliko ljudi, razvijalec ni bil povsem razpuščen.
While it's true that Epic Games-owned Mediatonic (Fall Guys) was hit very hard by today's mass layoffs, reports/rumors that the entire studio was shuttered are not true.
— Jason Schreier (@jasonschreier) September 28, 2023
Poleg odpuščanj bo Epic Games prodal tudi glasbeno platformo Bandcamp, ki jo je nabavil lani in ta bo po novem skočila v roke podjetja Songtradr, razpuščen pa bo tudi razvijalec SuperAwesome, ki ga je Epic kupil leta 2020.
Odpuščanja niso ravno posledica slabe prodaje iger ali pa da bi se igralci nenadoma odločili, da v Fornitu ne bodo več zapravljali denarcev. Fortnite je namreč še vedno izredno dobičkonosen in Sweeney pravi, da bodo še naprej vlagali v njegovo prihodnost in v razvoj drugih iger. Poleg tega je tu še njihov pogon Unreal Engine, ki zaradi svoje zmogljivosti dnevno pridobiva nove razvijalce, zaradi nedavnih spodrsljajev konkurenčnega Unityja pa so proti njemu začeli gledati tudi indie studii.
Vendar pa največjo napako v preteklosti še danes drago plačujejo. Epic se je namreč zaradi nepoštenih pogojev glede deljenja dobička s tožbo spravil na Apple in Google, ki na mobilnem trgu nadzorujeta operacijska sistema iOS in Android. Tožba je bila draga, dolgotrajna in ni prinesla končne zmage, Epic pa se je ob tem tehnološkima velikanoma tako zameril, da Fortnita še danes ne najdemo znotraj trgovin AppStore in Play Store, zaradi česar igri manjka izpostavljenost na telefonih, to pa jim dnevno odjema dobiček.