Zdi se mi, da se pri igrah, ki se odvijajo znotraj odprtih mest in omogočajo moddanje, že nekaj časa ponavlja en in isti cikel. Že za igro GTA 4 iz leta 2008 se spomnim, da je bil YouTube poln videov, ki so obljubljali naravnost noro, fotorealistično grafiko, nakar se je ta ista navada preselila tudi v igro GTA 5. Teh modov se je skozi čas in leta nabralo že toliko, da jim sploh več ne namenjam pozornosti, saj so imeli vsi isti problem: stvar je v slikah izgledala imenitno, a takoj ko si se začel premikati je iluzija napredne grafike padla v vodo.
Cyberpunk 2077 pa je malce drugačen. Za začetek je to bolj svež naslov, ki ima trenutno eno od najbolj izpopolnjenih grafičnih preoblek. Razvijalec CD Projekt RED je v igro pripeljal tudi polno osvetljevanje preko ray tracinga, zdaj pa so modderji stvar še bolj izpopolnili in rezultat vsega tega grafičnega dela si lahko ogledate v spodnjem posnetku.
Kot vidite je stvar videti presneto podobna resničnemu življenju in ob ogledu avtov se ti res zdi, da gledaš video nekoga, ki je preko telefona posnel avto, a nato se ta usede za volan, nanj pa položi kibernetično izpopolnjene roke glavnega junaka V-ja.
Tudi v tem primeru stvar malce izgubi na impresivnosti ko se zapeljemo skozi mesto Night City, saj takrat postane jasno, da gledamo v posnetek iz videoigre, a kabina avta in njegovi odsevi tudi med vožnjo navdušujejo.
Avtor je za ustvarjanje posnetka izrabil več modifikacij: HD Reworked Project nadgradi tekstura, Nova LUT pa spremeni barve. Tu je še Reshade mod, ki ga je avtor posnetka priredil svojim želja, pri izdelavi posnetka pa so pomagali še razni modi za avte, ki Porsche 918 Spyder predela v virtualno obliko.
Za poganjanje tako grafično obogatene igre je treba v računalniku držati tudi nekaj mišic: v tem primeru je v kišti bil procesor Intel i9-13900KS, 64 GB pomnilnika in grafična kartica RTX 4090, vse nastavitve znotraj igre pa so bile privite do maksimuma.