The Last of Us II Remastered – manjša nadgradnja že tako dobrega originala

The Last of Us Part II je izšla že leta 2020 in, čeprav kontroverzna, je še dandanes nedvomno ena najbolj vznemirljivih, čustveno bogatih in pripovedno globokih iger. Sedaj, skoraj štiri leta kasneje, je prejela tudi prenovljeno različico z obnovljenimi vizualnimi in grafičnimi izboljšavami, novimi funkcijami ter, kar je najpomembneje, dodatno vsebino. To vključuje nov “roguelike” način s poudarkom na neprestani akciji. Samozavestno lahko po preigrani novi in stari vsebini rečem, da novinec nudi novo, zelo privlačno izkušnjo, ki bo pritegnila predvsem igralce, ki še niso preigrali drugega dela te kultne franšize.

The Last of Us Part II Remastered ohranja isto zgodbo brez sprememb v pripovedi, tempu ali strukturi. Tako novi kot starejši igralci bodo doživeli intenzivno, epohalno in čustveno privlačno zgodbo maščevanja, odrešitve in izgube, kjer sta v osredju Ellie in Abby. Še skoraj štiri leta kasneje je zgodba še vedno izjemno očarljiva in vznemirljiva, kljub pomanjkljivostim glede lotevanja določenih problemov in uvedbe novih, manj všečnih likov. Igralnost je še vedno hitra, zabavna in napeta, s številnimi podrobnostmi pri izdelavi, streljanju, metanju, napadanju in izogibanju.


NAPOVEDNIK


Razvojna ekipa: Naughty Dog
Založnik: Sony Interactive Entertainment
Platforme: PS5
Trgovina: Povezava
Datum izida: 19. januar 2024
Cena: 49,99 €

Zvrst: Akcijsko igranje vlog


Najmočnejša točka The Last of Us je vedno bila neposredno in okoliško pripovedovanje zgodbe. To vključuje tudi zapletena dejanja NPC-jev. Vsi imajo recimo ime, katerega prijatelji kričijo, ko enega umorite s strelnim orožjem, nožem ali zadušitvijo. Igralnost je dodatno izboljšana z uporabo kontrolnikov DualSense prek prilagodljivih sprožilcev in haptičnega povratnega informiranja, kar igro naredi bolj imerzivno, zlasti pri streljanju in doživljanju okoljskih pogojev, kot je dež, ki se odraža preko vibracij na kontrolerju.

Remaster prav tako dodaja več drugih funkcij, ki izboljšajo osnovno igro, vključno z vrsto novih grafičnih izboljšav, kot so podrobna ozadja in modeli, gladkejše animacije in žive barve. Igra vključuje tudi izbiro na izgled in zmogljivost, s stabilnimi 60 sličicami na sekundo v slednjem načinu in splošno ima zdaj igra tudi znatno hitrejše čase nalaganja.

Kar zadeva dodatno vsebino, prenova vključuje presenetljivo količino nove vsebine, ki jo bodo še posebej cenili vračajoči se oboževalci. Prva in najopaznejša je “roguelike” preživetveni način, nazvan No Return. Ta način dodaja odlične nove funkcije in šokantno raven izziva celotni igri. Igralcem daje šest stopenj, od katerih pet vključuje boj ali izogibanje sovražnikom v različnih načinih, vse do končnega šefa. Kot pri večini “roguelike” iger, če umreš kadarkoli vmes, boš moral začeti znova, ne glede na to, kako daleč si prišel. In če si kaj podoben meni, boš umiral na veliko, še posebej, če igraš na standardni ali težji stopnji težavnosti.

No Return način vključuje več vrst stopenj. Tu je zasledovanje, kaotičen in intenziven način, kjer te preganja veliko sovražnikov, in kjer si primoran preživeti, bodisi preko izogibanja le-teh, ali preko drugih načinov, kako se jim izogniti. Obstaja tudi napad, ki deluje kot uravnotežena stopnja novega načina. To stopnjo končaš tako, da odpraviš več valov sovražnikov.

Druga intenzivna stopnja je obramba. Ta način ti zada premagati določeno število sovražnikov, medtem ko ščitiš zaveznika, ki ti bo prav tako pomagal pri njihovem prezgodnjem pošiljanju na onostranstvo. Če ti ali tvoj zaveznik umreta, se stopnja konča in celoten tek je končan. Zadnja in moja najmanj priljubljena vrsta stopnje je zajemanje objektivov. V tej stopnji boš moral, kot že ime nakazuje, najti in odpreti sef v omejenem časovnem okviru ter odpraviti vse sovražnike, ki ga varujejo.

Vendar ima No Return veliko elementov, ki ga delajo polnega izzivov. Eden od njih je sovražna umetna inteligenca, ki je presenetljivo napredna, in kako te sovražniki lahko hitro onesposobijo z nekaj streli ali udarci. Poleg tega igra dodaja več pozitivnih in negativnih spremenljivk, ki naredijo igro mučno živčno.

Čeprav le-te odlično naredijo zanko igranja bolj privlačno in edinstveno, nekatere negativne spremenljivke, kot je omenjeni nevidni sovražnik, dejansko končajo tek, saj ni razumnega načina, kako se spoprijeti z njimi, še posebej pri boju z določenimi vrstami sovražnikov, kot so gobe-moži.

Druga stvar, ki prispeva k težavnosti, je sama težavnostna stopnja. Lažje stopnje naredijo celotno igro skoraj smešno lahko, saj je umetna inteligenca manj inteligentna, njihovi napadi malo škodijo, in lažje se otreseš njihovih poškodb.

Po drugi strani pa so težje stopnje, vključno s standardnimi načini, smešne kot Nemec na pogrebu. Na teh stopnjah je sovražna umetna inteligenca presenetljivo napredna, napadi bolijo bolj, in potrebuješ veliko več udarcev, da onesposobiš nasprotnika. To naredi vsak tek bolj napet in kaotičen, kar izboljša tudi občutek zadovoljstva, ko se enkrat prerineš do konca.

Če se lotimo samih karakterjev, v roguelike načinu lahko prevzameš nadzor nad številčnimi liki, ki so prisotni v osnovni igri. Popoln seznam vključuje Ellie, Abby, Dina, Jessie, Lev, Manny, Mel, Tommy, Yara in Joel. Vendar pa za večino izmed njih moraš najprej opraviti določeno nalogo z enim izmed drugih likov. Da odkleneš Dino, moraš najprej z Ellie dokončati dve stopnji.

Vsak lik ima edinstveno začetno orožje, atribute, izdelovalne materiale in predmete, s katerimi začneš, zato je odklepanje likov in preizkušanje njihovega sloga igranja najboljši način, da najdeš tistega, ki se prilega tvojemu slogu igranja. Igranje z različnimi liki lahko poteka zelo drugače in vsebuje določene subtilne razlike. Na primer, prikriti uboji z Dino in Ellie se izvajajo z nožem, medtem ko Jessie svoje sovražnike preprosto zadavi. Igralci lahko odklenejo tudi oblačila za vsak lik in tako dodajo edinstvenost vsakemu poizkusu igranja.

Nazadnje, način vključuje tudi pet šefov, vsi predstavljajo svoje lastne izzive. Na splošno je No Return način presenetljivo zabaven, intenziven in zadovoljiv nov način igranja, ki pa nikakor ni popoln.

Poleg tega za oboževalce zgodbe nova igranja vključuje tudi nove, doslej nevidene stopnje prek izgubljenih stopenj. To vključuje tri nedokončane stopnje, ki so presenetljivo bolj izpopolnjene, kot bi pričakoval, in so povsem igralne, čeprav očitno manjka več elementov. Eden od njih nima dialoga in zvočnih učinkov, vse izmed njih pa so tudi zelo kratke. Stopnje vključujejo tudi izbirne komentarje razvijalcev, kar dodaja veliko zanimivega vpogleda v to, kaj so načrtovali za stopnje in zakaj so bile prvotno izrezane.

Da zaključim, vključena je tudi druga dodatna vsebina, kot so način prostega igranja kitare, ogled modelov, hitri tekmovalni način in dodatni videoposnetki, ki ti razkrijejo ozadje igre. Ti prispevajo k prijetnemu doživetju, še posebej za navdušence, ki želijo ponovno doživeti igro.

Na splošno je The Last of Us Part II Remastered odličen prenovljen izdelek že odlične igre. Ta različica ne le dodaja nove izboljšave kakovosti življenja, skupaj z vizualnimi in igralskimi izboljšavami, ampak tudi popolnoma novo, zelo privlačno vsebino. Vse to in še več naredi Remaster za dokončno različico igre, ki je vredna svoje cene za nove igralce, še posebej po ceni 10 evrov za tiste, ki se vračajo.

Razsodba

(+) Dobrodošla dodatna vsebina
(+) Nove stopnje
(+) Nov način je zabaven in nudi veliko preigravanja
(-) Vse skupaj bi zlahka lahko izdali kot popravek
(-) Cena

Vaša reakcija na recenzijo?

Povzetek ocene

The Last of Us Part II Remastered je odličen paket tako za nove igralce kot za vračajoče navdušence, ki želijo ponovno doživeti igro, vendar z novo izkušnjo. Ne reši nekaterih izvirnih problemov, ki so jo naredili kontroverzno, a v kolikor te ne ganejo, gre za izkušnjo, ki je ni za zamuditi.

Sveže recenzije

Več

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

🔥Popularne recenzije

Več
The Last of Us Part II Remastered je odličen paket tako za nove igralce kot za vračajoče navdušence, ki želijo ponovno doživeti igro, vendar z novo izkušnjo. Ne reši nekaterih izvirnih problemov, ki so jo naredili kontroverzno, a v kolikor te ne ganejo, gre za izkušnjo, ki je ni za zamuditi.The Last of Us II Remastered - manjša nadgradnja že tako dobrega originala