Japonci lep del svojega vsakdana preživijo na krovu podzemnega vlaka, zato niti ni čudno, da ta javni prevoz igra vidno vlogo v nekaterih igrah, pod katere se podpiše japonski razvijalec. V igri Persona 5 se s tem vlakom srečamo takoj na začetku igre, Ghostwire Tokyo izpod zdaj propadlega razvijalca Tango Gameworks pa je vseboval zanimivo stransko misijo, ki nas je posadila na krov podzemnega vlaka, ta pa nas je nato odpeljal do fantomske postaje, polne grozljivih kreatur.
Tudi razvijalec Kotake Create je zaljubljen v ta javni prevoz in očitno je na njih navezan tako globoko, da mu sprožajo fobije. Novembra lani nam je dostavil igro The Exit 8, kjer smo ujeti v zanko ponavljajočega hodnika, naša naloga pa je poiskati izhod na našo postajo, ki se nam nenehno izmika.
Neznanemu protagonistu je vendarle uspelo najti izhod, kar ga je posadilo na krov podzemnega vlaka, a glej ga zlomka, ponovil se je isti zaplet, ki tvori “štorijalno” vrzel nadaljevanja Platform 8. Sprehajali se bomo med vagoni, a v bistvu se bomo vedno vrnili na začetek, na poti pa bomo naleteli na zgolj eno drugo živečo osebo, ki ves čas gleda v telefon in smo ga srečali že v prejšnji igri The Exit 8. Za pobeg bo treba pozorno spremljati okolico in vsak najmanjši namig nam zna odpreti pot naprej, čeprav je ta ves čas isti vagon, ki ob pravilnem napredovanju zabeleži manjšo spremembo.
Platform 8 je zanimiva igra, ki pa vam ne bo vzela ure igralnega časa in če hitro razrešite potek napredovanja, lahko stvar dokončate v dobri uri. Ravno zaradi tega stvar na Steamu stane vsega 4 €, razvijalec pa medtem dela na večjem projektu Strange Shadow, ki bo izšel šele enkrat v 2025.