O predelavi igre Gothic poslušamo zdaj že nekaj let, a v 2024 so se stvari končno začele malce bolj konkretno premikati. Po prvem daljšem igralnem napovedniku so udeleženci sejma Gamescom dobili tudi možnost igranja demo verzije tako da smo dobili prvi, pravi vpogled v igralne mehanike in grafično podobo tega težko pričakovanega projekta, ki ga je originalno ustvaril nemški razvijalec Piranha Bytes, na predelavi pa zdaj dela svež studio Alkimia Interactive.
Prvi dan Gamescoma so demo v živo predvajali nemški in poljski streamerji, drugi dan pa je demo šel v roke priznanega YouTube streamerja CohhCarnaga, ki je znan predvsem vsem ljubiteljem RPG iger. Za razliko od ostalih je Cohh demo preigral znotraj svojega udobnega doma, zato je tudi njegov prenos v živo bil malce višje kvalitete in je namenjen širšemu krogu ljudi, saj je vsebina v angleščini.
Kar se tiče dema ta ni vzet prav iz polne Gothic predelave, saj je Alkimia za potrebe Gamescoma ustvarila čisto samosvojo stopnjo, ki nas posadi v škornje novega protagonista, mesto dogajanja pa je del poti, ki jo najdemo pred spustom v prvo igrino taborišče, imenovano Old Camp.
Kako je torej videti igra? Veterani serije boste hitro slišali originalno glasbeno spremljavo, ki je bila tokrat prečiščena v višjo kvaliteto, a je še vedno tako dobra kot prej in vas hitro potopi v svet. Alkimia pravi, da jim je bila pri grajenju igre najbolj pomembna pristna atmosfera, saj so želeli igralcu poustvariti živ svet, kjer imajo NPC-ji svoja življenja in ne stojijo ves čas samo na enem mestu in čakajo na pogovor z vami. Seveda je bila grafična podoba prenovljena in obrazne mimike so videti fantastično, glasovno podajanje v angleščini pa tokrat celo ni amatersko in je dejansko profesionalno.
Veliko je bilo storjenega tudi na področju uporabniškega vmesnika, ki je zdaj bolj moderen in nam omogoči lažji vpogled v statistike, inventorij in dnevnik nalog. Še vedno nimamo nobenega kompasa, tako da se bo treba orientirati po lastni iznajdljivosti in gledanju v zemljevid, so pa interaktivni predmeti zdaj bolj opazni in se osvetlijo, ko se jim približamo, kar nekaterim že zdaj ni bilo po godu.
Bojevanje je spočetka videti nerodno, saj naš junak drži kratek meč v obeh rokah, a to je na račun tega, da ga v bojevanju še nismo iztrenirali. CohhCarnage kasneje pridobi nekaj izkušenj, kar se pozna tudi na protagonistu, ki nato meč drži v samo eni roki in pri mahanju dobi tudi nove napade.
Demo sicer ima tudi nekaj težav. Čeprav naj bi bilo veliko vloženega v izboljšanje umetne inteligence, tega v demu ni videti. Naši spremljevalci denimo ne napadejo bližnjih pošasti in se aktivirajo šele takrat, ko te udarijo po nas, kar mi je povrnilo neprijetne spomine na Gothic 3. Tudi animaciji tekanja in plezanja bi lahko dobili nekaj nadgradenj, saj te stvari zaenkrat izgledajo močno nerodno in kar nekam nedokončano.
Gothic Remake zaenkrat še vedno nima datuma izida, a založnik Embracer Group je v finančnem poročilu namignil, da bi se igra morala pojaviti na policah enkrat do aprila naslednjega leta.