Amazon je ugotovil, da je sicer ustvarjanje svojega MMO-ja lahko dobičkonosen posel, a je hkrati veliko lažje, če preprosto poskrbiš za angleške predelave že obstoječih korejskih iger, ki jih nato predstaviš zahodnemu trgu in od tega nato lahko skozi leta pošteno služiš.
Amazon je na ta način leta 2022 predelal igro Lost Ark, zdaj pa je isto strategijo uporabil za selitev MMO-ja Throne and Liberty, ki je v Južni Koreji na voljo že od decembra lani, 1. oktobra pa je stvar zaživela tudi na Steamu in takoj postala popularna destinacija vseh tistih, ki so se prejšnjih MMO-jev naveličali in želijo začeti nova virtualna življenja, v objem vedno živečega in spreminjajočega sveta pa se je zatekla tudi kopica novih igralcev.
Throne and Liberty je za igranje seveda brezplačen, saj bi drugače bolj težko nabral tisti velepomembno začetno bazo igralcev, ki jih je treba najprej zasvojiti in nato prepričati, da za mikrotransakcije odštejejo gore denarja. Dva dni nazaj ji je na vrhu popularnosti uspelo nabrati 326.377 istočasnih igralcev, kar jo je na Steamovi lestvici najbolj igranih iger uvrstilo na spoštljivo 6. mesto.
Med časom pisanja tega članka je igralna baza upadla na 120k igralcev, kar je dovolj za padec na 7. mesto – pred njo se je namreč uvrstila igra Naraka: Bladepoint, na 5. mestu pa se nahaja izjemno popularna igra Black Myth: Wukong – enoigralski naslov, ki več kot mesec po izidu še vedno drži več kot 200k istočasnih igralcev.
Izid MMO-ja sicer ni šel povsem brez napak, saj se je pojavilo nekaj težav s prijavo v igro, kar je nekako razumljivo, ko se na strežnike naenkrat poskuša povezati tisoče ljudi. Posledično je zaradi tega igra na Steamu dobila povprečno oceno “Mixed“, saj so se nekateri pritožili na tehničnimi težavami, spet drugim stvar preprosto ni všeč in ne marajo bojevanja, sveta in same zgodbe, čeprav nad grafičnim vidikom pritožb ni. Throne and Liberty deluje znotraj pogona Unreal Engine 5 in nosi lepo podobo, čeprav je sam svet morda resda videti nekam generično.
Hkrati ni tole najbolj uspešen projekt izpod Amazon Games in čeprav bodo številke zagotovo narasle tekom vikenda, so morda igralci preprosto siti takšnih predelav. Amazonova lastna MMO igra New World je leta 2021 ob svojem rojstvu zabeležila 914k istočasnih igralcev, medtem ko je Lost Ark v 2022 nabral kar 1,2 milijona zabave željnih igralcev.