Nesrečna igra Concord se ne bo vrnila, saj je Sony zaprl njenega razvijalca

Večigralska igra Concord se lahko upravičeno poteguje za krono največjega finančnega neuspeha v zgodovini Sonyjevih iger in založnik je iz njenega katastrofalnega nastopa na trgu zagotovo ven potegnil kar nekaj bolečih lekcij, ki si jih bo zapomnil za vedno.

Concord je bil Sonyjev poskus ustvarjanja večigralske igre, ki bi nato preko “live service” modela neprestano dobivala novo vsebino, nakar bi se služili ogromni denarci preko dodatne vsebine v obliki dodatkov in sčasoma tudi mikrotransakcij in sezonskih prepustnic. Igra je bila v razvoju več kot pet let, Sony pa je v njej videl toliko potenciala, da je celo kupil njenega razvijalca Firewalk Studios in v oblikovanje igre naj bi se zlilo tudi več kot 200 milijonov dolarjev – številka je veliko višja če sem notri vnesemo še znesek oglaševanja.

Nakar je igra končno izšla konec avgusta in zabeležila naravnost obupne številke igralcev. Sony je namreč za igro računal mastnih 40 €, kar je za izjemno konkurenčen trg brezplačnih večigralskih streljačin, skorajda nora odločitev in to se je poznalo tudi na številu igralcev. Sicer čisto točnih cifer zagotovo ne bomo nikoli dobili, a SteamDB pravi, da se je ob igrinem izidu naenkrat med sabo streljalo samo 697 igralcev.

To so tako slabe številke, da so se v pisarnah založnika takoj oglasili alarmi, saj za manj kot 1.000 igralcev dandanes v bistvu ni sploh smiselno vzdrževati strežnikov, kaj šele plačevati ljudi, da delajo na dodatni vsebini. To je potrdil tudi Sony, ki je manj kot dva tedna po izidu igro enostavno umaknil iz prodaje ter ugasnil strežnike, obstoječi kupci pa so dobili vračilo denarja.

Od takrat sta minila slaba dva meseca in medtem je prevladalo mnenje, da bo Sony zagotovo spremenil finančni model, igro ponudil kot brezplačno in poskušal kaj zaslužiti preko mikrotransakcij. A očitno je v pisarnah prevladalo mnenje, da je bilo dovolj finančnih izgub in da Concord ne bo nikoli postal tisto, kar so od njega pričakovali.

Sonyjev novi šef igričarske veje Hermen Hulst je na uradnem blogu zapisal, da od vrnitve Concorda ne bo nič, za povrh pa je bil tudi zaprt razvijalec Firewalk Studios. Ta se je nato še poslednjič oglasil na X-u, kjer je v izjavi zapisano, da je bila ekipa polna talentiranih oblikovalcev in programerjev in da so poskušali ustvariti nekaj posebnega, a jim to na koncu ni uspelo.

Poleg razvijalca Firewalk Studios je bil zaprt tudi studio Neon Koi, ki bi za Sony moral delati mobilne naslove, a je umrl, še preden je izdal svojo prvo igro. Novinar Jason Schreier poroča, da bo zaradi ugašanja teh dveh razvijalcev službe izgubilo nekje 210 – nekaj od teh bo Sony poskušal integrirati v svoje druge studie.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime