Nedavno izdani naslov Stalker 2: Shadow of Chornobyl je kvaliteten naslov, ki se v mnogih pogledih drži tradicionalnih prijemov originala. S tem mislimo velik in hudo atmosferičen svet, ogromna svoboda pri raziskovanju mape in hrošče, ki niso tiste mutirane sorte, ampak bolj takšne, ki vam krajšajo živce med igranjem.
Mi smo sicer igri prisodili visoko oceno, a ob tem potožili, da ima zadeva kar nekaj težav z optimizacijo in bi bilo morda bolje, da ste pred začetkom igranja še malce potrpežljivi in se tega lotite šele po nekaj mesecih, ko bo razvijalec malce pokrpal tiste največje težave in malce bolj uravnotežil igralno formulo.
Ukrajinski GSC Game World je sicer že takoj po izidu zavihal rokave in začel delo na popravljanju kode in 29. novembra so izdali večji popravek 1.01, ki je vseboval več kot 650 popravkov večjih in manjših hroščev, nakar so samo dan za tem izdali novo posodobitev 1.02, ki se loti predvsem napak znotraj misij, saj so bile nekatere tako zajetne, da igralec ni bil zmožen opraviti ciljev glavne misije, s tem pa mu je bilo tudi preprečeno nadaljnje igranje kampanje. Prav tako so bili nekateri nasprotniki uravnoteženi, tako da v mutanta ni treba poslati cele zaloge svinca, preden ga preselimo v onostranstvo.
A-Life 2.0 in action
byu/ArthurBurbridge instalker
Igra je tako trenutno v boljšem stanju kot pa ob izidu, a razvijalec sam priznava, da je njegovo delo še daleč od končanega. Predvsem mu težave dela umetna inteligenca, ki je bila v originalni trojici iger znana pod imenom A-Life, drugi del pa naj bi jo prepeljal na naslednjo stopnjo. A-Life je tisti glavni faktor, ki pri Stalkerju naredi vtis živega sveta, saj se banditi, frakcije in mutanti med sabo pobijajo tudi brez igralčeve intervencije. Ukrajinci sicer pravijo, da je A-Life 2.0 prisoten v igri, a ne deluje tako kot bi moral, nekateri igralci pa so do teh trditev skeptični.
Stalker 2 lahko na varen način preizkusite preko servisa Game Pass, ki je cenejši od nakupa polne igre na Steamu.