Leta nazaj se je epizoda South Park #Rehash spraševala o smiselnosti tega, da nekdo raje gleda YouTuberja pri igranju nekega naslova, namesto da bi stvar preizkusil sam. Od te epizode je zdaj preteklo desetletje in nedavna študija raziskovalne firme Midia Research je pokazala, da so bili Ike in njegovi prijatelji v tistem delu samo predniki novodobnih igralcev.
Raziskava je bila opravljena znotraj držav ZDA, Južne Koreje, Brazilije, Francije, Nemčije, Kanade, Avstralije, Švedske in Združenega kraljestva in rezultati so pokazali, da igralci svojemu hobiju dejanskega igranja namenijo 7,4 ure na teden, medtem ko gledanju igričarske vsebine namenijo 8,5 ure tedensko.
To sicer ne pomeni, da je to gledanje usmerjeno striktno v tako imenovane “Let’s Play” posnetke, kjer spremljamo nekoga ob preigravanju celotnega kampanje kakšnega enoigralskega naslova, se pa ta gledana vsebina vrti okoli videoiger – pa naj bo to stream ali pa ure dolge posnetek YouTuberja VaatiVidya, ki poskuša razkriti vse skrivnosti iger Dark Souls.
Midia Research je glede na rezultate študije prišel do ugotovitve, da založniki videoiger puščajo denar na mizi, saj bi morali vse te gledalce privabiti v svoj lastni ekosistem. Namesto, da ti gledalci in igralci oglase spremljajo preko platform tipa Twitch in YouTube, bi morali založniki te oči privabiti v svoje igre in ena od ponujenih idej je nek vplivnež, ki bi znotraj igre sprožil video okno in preko tega občasno pokazal kakšno reklamo. Založnik bi preko tega sicer zagotovo razkuril lep del igričarske industrije, vendar bi preko takšne premetene taktike lahko prislužil dodatne evre, ki jih očitno nekateri krvavo potrebujejo – odpuščanja so v igričarski industriji letos in lani dosegla rekordno raven.