Že večkrat smo zapisali, da se založnik Ubisoft nahaja v večjih finančnih težavah in morda je trenutno na svoji najslabši poziciji v svoji zgodovini. Pogumno so namreč stavili na razvoj iger znotraj dragih zunanjih licenc, a igri Star Wars: Outlaws in Avatar: Frontiers of Pandora nista dosegli pričakovanih finančnih rezultatov in minilo je že dolgo, odkar je francoski založnik na trg dostavil neko pravo uspešnico.
Kako resna je situacija pove včerajšnje sporočilo, ki ga je založnik dobavil spletni strani Eurogamer, v njem pa so zapisali, da zapirajo svoj studio v angleškem Leamingtonu. Ta je originalno nastal leta 2002 pod imenom FreeStyleGames, nakar ga je v 2008 kupil Activision, kjer je delal na igrah DJ Hero in Guitar Hero Live, nakar ga je v 2017 kupil Ubisoft. Svoje talente je nato posodil pri oblikovanju iger Avatar: Frontiers of Pandora, Skull and Bones in Watch Dogs: Legion – nobena od teh iger ni zažgala blagajn in kar malce sem bil presenečen, da neuspehi Ubisofta segajo že tako daleč nazaj, saj je Legion danes star že 5 let.
Leamington je tako zdaj zgodovina, a založnik je spremembe naredil še v svojih studih Ubisoft Düsseldorf, Ubisoft Stockholm in Ubisoft Reflections, rezultat tega rekonstrukcij pa službe odsekal 185 ljudem. Spomnimo, da je Ubisoft samo dober mesec nazaj že masovno odpuščal, saj je zaprl svoje podružnice v San Franciscu in Osaki ter zmanjšal obseg dela v Sydneyju, zaradi česar je takrat službe izgubilo skoraj 300 ljudi. Francozi so tako v dveh mesecih zmanjšali svojo delovno silo za skoraj 500 zaposlenih, izgovori pa so vedno isti in zaviti v korporacijski žargon: “prednostno razvrščanje projektov in zmanjšanje stroškov, ki zagotavljajo dolgoročno stabilnost Ubisofta”.
Skratka, Ubisoft svojo prihodnost daje v roke igre Assassin’s Creed Shadows in če ta ne bo mega hit, potem so morda dnevi šteti enemu največjih evropskih založnikov videoiger. Podrobnejše finančno poročilo bo izdano 13. februarja, Assassin’s Creed Shadows pa je trenutno napovedan za 20. marec.
Namesto, da bi ustvarjali kakšne nove igre, delajo samo nove verzije prejšnjih iger … Kdo pri vragu bo igral 10. verzijo Assassin Creeda? Najbolj dolgočasna igra, ki je, priznam, v prvem in drugem delu igre bila vrhunska, sem sam pustil tam verjetno 500 ur, če ne še veliko več … ampak od 5. dela dalje sploh več ne igram … vse se ponavlja, ves dolgčas, ki ga premore ta igra. Je res tako težko narediti neko igro … recimo podobno Skyrimu, le da ni Skyrim ampak malo drugačna? Ali pa podobno Age of Empiresu, ali pa kakšno dirkaško igro ali kar koli … non stop eno in isto. Škoda je, ker gre za vrhunske ustvarjalce, da ne razvijejo kaj novega, kar še nismo videli ali igrali, pa še evropski razvijalec je, ki bi ga morali bolj kot ne podpirati … Azijske firme rastejo kot po dežju, ki razvijajo igre, ameriški so itak svetlobna leta pred vsemi, rusi ustvarjajo isto vedno boljše igre … žalostno, da en najbogatejši kontinent ni sposoben razvijati novih in boljših iger kot pa samo nadaljevanke ustvarjati …