🔥 UVI.GG

The Witcher 4 dobil prvi igralni posnetek

Razvijalec CD Projekt RED je konec lanskega leta tudi uradno predstavil četrti del franšize Veščec, in nekam presenetljivo je v glavno vlogo potisnil Ciri, ki so jo sicer igralci v osrednji vlogi zahtevali že leta, a vseeno sem osebno pričakoval, da bomo gledali v neko povsem svežo zgodbo, ki bo vsebovala samo nekaj referenc na Geralta in ostalo znano kompanijo.

Že ob prvem napovedniku smo dobili občutek, da igre The Witcher 4 še dolgo ne bo na spregled, kar je kasneje potrdil tudi sam studio v finančnem poročilu, kjer je investitorjem povedal, da igre ni za pričakovati na trgu pred letom 2027. Zato je malce bizarno, da smo včeraj dobili prvi igralni napovednik, ki naj bi bil sicer samo tehnična demonstracija delovanja igre in ne igralni napovednik v klasičnem smislu, vendar nam je že zdaj jasno, da bo nekako takšna tudi končna podoba izdelka. Na spletnih forumih in Redditu je zato marsikdo razvijalca obtožil, da se vrača na stara pota prevelikih obljub in prezgodnjega draženja z naslovom, ki je še daleč v prihodnosti, in grenki spomini na Cyberpunk 2077 niso bili pozabljeni.

Je pa pokazano bilo vsekakor impresivno. CDPR je za razvoj nove igre preklopil na novi pogon Unreal Engine 5.6, in ta vsebuje vrsto tehničnih naprednosti, ki studiu prej niso bile dostopne. Preko tehnologije Lumen je zdaj izrisovanje odprtega sveta lažje in ne vsebuje tako očitnih mej zabrisanih tekstur, tako da so razgledi lahko fenomenalni. Potem je tu opcija Metahumans, ki omogoča izrisovanje res unikatnih NPC-jev znotraj novega mesta Kovir, naš novi konj pa tokrat ne sliši na ime Roach, ampak Kelpie, in temu je razvijalec namenil veliko pozornosti pri oblikovanju njegovega skeleta.

Kratka predstavitev nam da jasno vedeti, da ima CDPR še vedno ogromno talenta pri oblikovanju prepričljive divjine, ki vsebuje ogromno podrobnosti, in tudi naselbina Kovir je impresivna. Sicer je tule razvijalec malce pretiraval pri hvaljenju živega in reaktivnega mesta ter njegovih prebivalcev, saj je vsakemu že zdaj jasno, da je v tem prikazu igranja cel kup skriptiranih dogodkov, kot je denimo srečanje z nekom, ki se mu ob trku teles iz košare po tleh raztresejo jabolka, in dvomimo, da nek gostilničar po cele dneve iz svoje gostilne meče nekega pijanca.

Skratka, prikazano je videti dobro, a res se je težko veseliti neke igre, ki je še nekje dve leti oddaljena od izida. V tolažbo nam je vsaj to, da se očitno Poljaki prav dobro znajdejo v novem pogonu, in bi zaradi tega znala biti optimizacija ob izidu precej boljša kot pri njihovih prejšnjih igrah – vse prikazano naj bi teklo na običajni verziji konzole PlayStation 5, in to pri 60 sličicah na sekundo.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime