🔥 UVI.GG

Novo poročilo o igri Dragon Age: The Veilguard razkriva, da je čudež, da je sploh izšla

Oktobra lani smo po desetletju vendarle dočakali novo poglavje franšize Dragon Age, ki je sprva imelo zelo privlačen naslov Dreadwolf, nakar se je nekdo spomnil, da bi zadevo preimenoval v The Veilguard kar je veterane takoj odvrnilo, saj jih je naslov spomnil na eno najbolj tečnih stopenj, ki smo jo morali pretrpeti v izvirni igri Dragon Age: Origins.

Kot zdaj vemo, The Veilguard ni izpolnil pričakovanj igralcev, prodaja pa je bila tako slaba, da novega poglavja najbrž ne bomo videli vsaj kakšno desetletje — razen če si založnik EA nenadoma premisli in vmes na trg porine kakšno predelavo.

Priznani novinar Jason Schreier je zdaj pripravil daljše poročilo, ki se loti vseh dogodkov med razvojem — in ti so že od začetka kazali na projekt, ki ni imel veliko možnosti za uspeh. Razvijalec BioWare oziroma njegova vodji Mark Darrah in Mike Laidlaw sta po uspehu igre Dragon Age: Inquisition želela ustvariti novo poglavje te enoigralske RPG sage, a sta pri tem naletela na težave. EA je namreč čedalje bolj pogledoval proti večigralstvu in mikrotransakcijam, zato je v to smer želel nagniti tudi Dragon Age — v moč enoigralskih iger jih ni prepričal tedanji BioWarov najnovejši naslov Mass Effect: Andromeda, ki je prejel slabe ocene tako pri kritikih kot tudi igralcih. Mark Darrah je tako oktobra 2017 v pisarni zbral nekaj višje rangiranih sodelavcev znotraj studia, odprl nekaj dragih steklenic viskija in jim sporočil žalostno novico: EA želi naslednji Dragon Age spremeniti v “live service” naslov. S tem se sam ni strinjal, zato je napovedal odhod iz studia, z ostalimi člani ekipe pa je nato popival skozi noč in obujal spomine na zlate trenutke te franšize.

Na čelo novega projekta je tako stopil Matt Goldman, ki je začel delati na večigralski verziji novega Dragon Age poglavja. Za projekt si je izbral bolj živobarven slog in manj resen ton temačne fantazije, kakršni smo bili priča v prejšnjih delih. BioWare je nato leta 2019 izdal svoj naslednji naslov Anthem — večigralski projekt, ki je prejel še slabše ocene od Andromede. Da morda ni ravno pametno studio, ki je slaven po svojih enoigralskih kampanjah, siliti v izdelavo večigralskih naslovov, je spoznal tudi EA in leta 2020 zaukazal novo spremembo strategije: novi Dragon Age ne bo večigralski.

Navadno se pri takšnih korenitih zasukih razvoja zgodi to, da se celoten proces začne znova, a EA ni želel vsega že opravljenega dela vreči stran. Zato so morali ustvarjalci predelati večigralsko vizijo v enoigralski naslov. To je seveda povzročilo velike težave pri pisanju zgodbe in razvoju kampanje, kar je močno očitno tudi v končnem izdelku — naši spremljevalci v boju denimo sploh ne morejo umreti, medtem ko bolj komičen, “Marvelovski” ton preprosto ne sodi v zgodbo, ki želi biti bolj odrasla.

BioWare se je tako po izidu igre znašel v resnih težavah. Prodaja je bila za kar 50 % manjša od pričakovane, EA pa je hitro ustavil financiranje razvoja naknadnih DLC-jev. Studio ima zdaj za sabo tri neuspešne projekte, in čeprav trenutno manjša ekipa razvija prototip idej za naslednji Mass Effect, je vprašanje, ali bo ta — po vseh odpuščanjih — sploh kdaj zares izšel in če že bo, v kakšni obliki ga bomo dobili.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime