🔥 UVI.GG

Igra Clair Obscur: Expedition 33 dobila pomembno posodobitev

Vsakoletna podelitev nagrad The Game Awards je že malce postala podobna Evroviziji, saj igralci velikokrat že vnaprej vedo, kateri naslov bo letos pobral največ glasov publike in bo na koncu razglašen za zmagovalca. Letos bo ta čast zagotovo pripadla poteznemu RPG-ju Clair Obscur: Expedition 33, ki je izšel aprila, nakar so o njem ves mesec vsi prepevali same hvalospeve. Igra ni postala slavna samo zaradi svoje kvalitete, ampak tudi zato, ker je zadevo skupaj spravil manjši studio, ki je pokazal, da se da dostaviti visokoproračunsko igralno izkušnjo, ne da bi bilo treba v projekt preliti neverjetne količine denarja za razvoj in marketing.

Skratka, za Clair Obscur se je že spomladi vedelo, da bo igra letos ujela lovoriko najboljše igre leta 2025, njen razvijalec Sandfall Interactive pa je sicer namignil, da razmišlja o ustvarjanju DLC-ja, a razvoja tega za zdaj še ni potrdil. Ekipa medtem dela na posodobitvah, in ena pomembnejših je izšla včeraj – ta je v igro prinesla zelo pomembno igralno funkcijo.

Ta se tiče ponavljanja bitk, pri čemer je bil ta del igre prej malce nerodno narejen. Clair Obscur namreč vsebuje veliko poteznega pretepanja, a včasih te bitke ne gredo po načrtu in igralec bi rad že takoj na začetku ali sredi dolgotrajne bitke stvar začel na novo, vendar je žal ugotovil, da te opcije ni na voljo, zaradi česar je bila edina rešitev ponovno nalaganje shranjenega položaja, kar zna biti velikokrat zamudno – še posebej, če je pred vami večja bitka, do katere je nato treba še preteči nekaj razdalje.

Zdaj bomo ob porazu dobili opcijo, da bitko takoj začnemo znova, kar bo prihranilo veliko glavobolov ter nekaj časa. Stvar sicer še vedno ni tako elegantna kot v primeru konkurenčne igre Metaphor: ReFantazio, saj si tam bitko lahko začel od začetka kadarkoli, medtem ko moramo pri Clair Obscur še vedno počakati, da smo najprej poraženi, preden dobimo možnost ponovnega začetka bitke.

Posodobitev 1.40 prinaša tudi nekaj tehničnih izboljšav. Igra zdaj podpira tehnologiji DLSS Frame Generation in XeSS, dialogi izven vmesnih sekvenc se zdaj lahko samodejno predvajajo naprej, in končno boste imeli več nadzora nad uravnavanjem glasnosti glasbe med raziskovanjem in bojevanjem.

Posodobitev je zdaj na voljo na vseh platformah – na PC-ju in Xboxu je igra dostopna tudi preko servisa Game Pass.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime