Večigralska igra League of Legends se med nami nahaja že 16 let in razvijalcu Riotu je nekako uspelo to stvar ohraniti močno popularno, in to kljub temu, da smo vmes preživeli norijo za battle royale streljačinami ter da ta studio svoje igre ni nikoli preselil na konzole in je še vedno ni moč prenesti preko Steama.
To pa ne pomeni, da Riot ni pripravljen igre posodobiti in poskušati igralcem dostaviti opcijo malce drugačnega preigravanja. League of Legends sicer še vedno uradno ni možno igrati preko kontrolerja, a bomo kmalu dobili možnost alternativnega nadzora, saj bomo končno namesto golega klikanja z miško svojega šampiona po bojišču premikali tudi preko smernih oziroma WASD tipk.
Novo opcijo premikanja je Riot najavil včeraj preko daljšega videa, ki se je dotaknil tudi težave “smurfinga”, a je bila večina predstavitve namenjena WASD igranju. Razvijalec pravi, da bo to možnost igranja uvedel predvsem zaradi novih igralcev, ki jim zna biti zgolj navadno klikanje po mapi tuje in zaradi tega nad igranjem obupajo, še preden razkrijejo vse čare MOBA žanra. Nova možnost nadzora bi tako morala te igralce na prijaznejši način seznaniti z igro, pozdravili pa naj bi jo tudi tisti, ki so morda League of Legends nekaj časa igrali, nakar so se preselili v preigravanje prvoosebnih streljačin, zdaj pa bi se radi vrnili v LoL, a so se medtem odvadili klikanja z miško.
Riot v videu močno poudarja, da je veliko časa namenil poliranju in optimizaciji tega igralnega načina, saj jim je najbolj pomembno, da imajo vsi igralci uravnoteženo igralno izkušnjo, tako da nihče na koncu na bojišču ne bi imel samo zaradi nadzorne sheme pomembnejše prednosti.
Prva testiranja WASD premikanja so že izvedli interno, javno pa bo nadzorna shema najprej postala na voljo preko testnih strežnikov, datum za to pa trenutno še ni jasen.