V igričarski industriji se počasi razvija trend kitajskih iger iz žanra soulslike, ki črpajo navdih iz kitajske mitologije, vse skupaj pa poganja čudovita grafična podoba znotraj pogona Unreal Engine 5. Ta trend je lani začel težko pričakovani naslov Black Myth: Wukong, letos pa smo že dobili podoben naslov Wuchang: Fallen Feathers. Zdaj je nase opozoril še razvijalec Aurogon Shanghai, ki je včeraj predstavil prvi napovednik za svojo prihajajočo igro Swords of Legends.
Za razliko od prej omenjenih naslovov to ne bo povsem nova licenca, saj spada v serijo iger GuJian, katere prvi del je ta isti razvijalec izdal leta 2010. Od takrat smo dobili tri poglavja, medtem ko je bil Swords of Legends leta 2021 sprva najavljen kot Gujian 4. A ker si je razvijalec pozneje nekoliko premislil, je igri nadel povsem svež naslov, obenem pa priznava, da gre uradno za nadaljevanje serije GuJian.
Novo ime je upravičeno, saj je Swords of Legends vizualno povsem drugačen od tretjega dela. Če ne bi vnaprej prebral naslova igre, bi pomislil, da gre morda za kakšen DLC za Wukong. To nikakor ni kritika, saj je bil vizualni spektakel ena največjih privlačnosti Wukonga, in tudi Swords of Legends je videti odlično. Poleg čudovitih tekstur in osvetljevanja mi je všeč tudi izvirnost likov – redko vidiš ogromno govorečo glavo, ki jo naokoli prenašajo majhna bitja. Všeč pa mi je bil tudi borec, ki naenkrat vihti kar tri meče – enega od njih namreč v ustih drži lebdeča glava.
Na žalost za Swords of Legends še ne vemo datuma izida. Razvijalec je igro s polnimi močmi začel razvijati šele pred približno dvema letoma, zato zna miniti še kakšno leto, preden bo izšla. Vmesni čas si lahko zapolnite s preigravanjem prvih treh delov, ki so dostopni na Steamu. Prva dva na žalost ne podpirata angleškega jezika, zato boste morali poseči po modih.