Na letošnji predstavitvi iger Gamescom je postalo presneto jasno, da so zahodni razvijalci kar malce zaspali za volanom, saj smo na prireditvi skoraj ves čas gledali predstavitve azijskih studiev. Še posebej je treba izpostaviti Kitajsko, ki je očitno do potankosti osvojila skrivnosti pogona Unreal Engine 5 in zdaj namerava skoraj vsako leto izdati nov naslov, postavljen v okvir kitajske mitologije. Letos smo dobili igro Wuchang: Fallen Feathers, pisali pa smo že tudi o obetavnem projektu Swords of Legends.
Ta trend visokokakovostnih kitajskih AAA iger je lani začel razvijalec Game Science z igro Black Myth: Wukong. Čeprav je od njenega izida minilo šele leto dni, Kitajci že gledajo v prihodnost – včeraj so namreč napovedali nadaljevanje Black Myth: Zhong Kui.
Dobili smo kratek dražilnik, ki sicer ne pokaže igranja, a smo v njem videli presneto impresivnega tigra. Tokrat se bo zgodba vrtela okoli boga Zhong Kuija, ki se sprehaja med peklom in nebesi ter vmes lovi duhove. To je pravzaprav vse, kar za zdaj vemo o naslovu, saj je potencialni izid verjetno še nekaj let stran.
Razvijalec je na svoji strani objavil nekaj odgovorov na pogosta vprašanja in priznal, da je o datumu izida še prezgodaj govoriti, saj so še vedno v fazi načrtovanja razvoja igre. Z dražilnikom so želeli predvsem popestriti dan svojim oboževalcem, ki so se zaljubili v njihovo igralno formulo, ki združuje elemente iger God of War in Elden Ring.
Game Science očitno namerava iz Black Mytha ustvariti pravo franšizo, zato je mogoče, da bo originalna igra vendarle dobila DLC, ki je bil v preteklosti že napovedan, a nato o njem nismo izvedeli nič novega.