Koliko predelav igre The Elder Scrolls 4: Oblivion potrebujemo? Očitno vsaj dve, saj po uradni obnovi s strani Bethesde, ki je grafično stvar preselila v pogon Unreal Engine 5, zdaj prihaja še predelava Skyblivion, na kateri skupnost modderjev dela že celo večnost in bo celotno kampanjo igre preselila v 14 let stari pogon igre The Elder Scrolls 5: Skyrim.
Za Skyblivion velja, da bo projekt izšel še letos in te obljube razvijalec očitno ne namerava prelomiti, saj so nedavno predstavili nov igralni posnetek, ki nam tokrat predstavi uvodni segment igre, kjer kot pobegli zapornik štejemo kosti kultu Mythic Dawna in obenem mimogrede še malce pomagamo aktualnemu cesarju Urielu Septimu, ki ga je glasovno mojstrsko upodobil igralec Sir Patrick Stewart. Prenos v živo gre nato še dlje, tako da si lahko ogledamo tudi divjino in glavno mesto, kar pomaga pri boljšem oblikovanju celotne slike tega projekta.
Seveda se bo kdo vprašal, zakaj točno bi kdo igral ta mod, če pa že obstaja uradna predelava, in to je pošteno vprašanje – če bi bili obe predelavi identični. A temu ni ravno tako: Oblivion Remastered je namreč obnovil samo grafiko, medtem ko je pod površjem delovala stara igralna formula iz leta 2006, in ta se danes že čuti zastarano. Skyblivion bo po drugi strani uporabljal nadgrajeno pretepanje iz Skyrima, hkrati pa bo nekatere lokacije spremenil in dodelal. To je njegova velika prednost, saj je bila ena večjih pomanjkljivosti originala enoličnost temnic, ki so se praktično skozi kampanjo ponavljale, medtem ko bodo v Skyblivionu nosile več unikatnosti. Potem so tu še prenovljene minigrice za pogovarjanje in vlamljanje v ključavnice, grafična podoba pa je videti bolj verna tisti rahlo zasanjani, ki smo jo gledali v originalu.
Skyblivion še nima čisto točnega datuma izida, a vodja projekta je v zadnjem intervjuju navrgel, da je ta zdaj zelo blizu.