V zadnjih nekaj mesecih sem se lotil vnovičnega preigravanja iger razvijalca Team Ninja in začel z igro Nioh 1, trenutno pa preklinjam v izzivih drugega dela. Z igrami tega razvijalca sem se sicer srečal že prej, saj sem se zabaval v igrah Wo Long in Rise of the Ronin, ob vsem tem pa sem spoznal, da ta studio zelo rad ponavlja svojo igralno formulo ter ji dodaja nove igralne mehanike, kar je po eni strani dobra novica, po drugi pa tudi slaba.
Dobra je za tiste, ki se te njihove igralne formule nikakor ne morete naveličati, saj boste v novem posnetku dobili podobno porcijo tudi v igri Nioh 3. To pomeni hitro pretepaško formulo, kjer je od obrambe pomembnejša agresija, cel kup orožij in oklepov, ki iz sovražnikov padajo v slogu iger Diablo, ter šefe, ki imajo več faz in vas lahko pokončajo z enim dobro odmerjenim udarcem. Po drugi strani pa se boste srečevali s stvarmi, ki ste jih že ure in ure gledali v prejšnjih igrah, in ne vem, kolikokrat bom lahko še gledal napade tistega ogromnega kiklopa, ki ima enake animacije napadov že v tretji igri zapored.
Kljub temu Nioh 3 prinaša veliko večje spremembe, kot jih je denimo prinesla dvojka v primerjavi s prvim delom. Zdaj bomo lahko dejansko skakali, kar odpre povsem novo dimenzijo pri napredovanju skozi stopnje – pametna poteza, saj so bile ravno enolične stopnje eden večjih problemov prejšnjih delov. Prav tako bomo lahko med igranjem hitro preklapljali med Ninja in Samurai načinom igranja. To novost bo treba plodno izkoriščati v različnih situacijah, saj bodo nekateri nasprotniki prehitri za samurajske napade, drugi pa bodo preveč odporni na nežno špikanje s strani ninje.
Skupno gledano je stvar v novem posnetku videti noro zabavna: stopnje so zdaj bolj odprte, ponavljanja že videnih stvari je manj, poleg tega pa bomo imeli celo zemljevid, tako da bomo manj zmedeni med iskanjem našega naslednjega cilja.
Nioh 3 še vedno nima čisto točno zakoličenega datuma izida: vemo zgolj to, da ga lahko na PC-ju in konzoli PlayStation 5 pričakujemo enkrat v začetku naslednjega leta.