🔥 UVI.GG

Pillars of Eternity dobiva potezni način igranja – beta dostop se začne že ta teden

RPG-igra Pillars of Eternity bo letos praznovala svojo 10. obletnico, njen razvijalec Obsidian Entertainment pa je že nekaj časa nazaj napovedal, da namerava to svečano leto obeležiti tudi z večjo posodobitvijo za igro. Tokrat ne bo šlo zgolj za popravke hroščev, temveč za vpeljavo novega, poteznega načina igranja, ki dandanes spremlja skoraj vse RPG-je z izometrično perspektivo.

Takšen način igranja je novejši generaciji igralcev predstavil razvijalec Larian z igro Divinity: Original Sin in ga izpopolnil s svojim zadnjim naslovom Baldur’s Gate 3. Obsidian je sicer že pri Pillars of Eternity 2 kasneje omogočil potezno igranje, a je bilo to nekoliko nerodno – teh napak pa ne nameravajo ponoviti s prihajajočo posodobitvijo za prvi Pillars of Eternity.

Kaj točno bo drugače, je Josh Sawyer razkril v novem videu, ki se na kratko dotakne največjih sprememb. Za razliko od drugega dela bo igranje v poteznem načinu tukaj opcijsko in ga boste po želji vklopili v nastavitvah; kasneje pa se bo znotraj uporabniškega vmesnika za te namene pojavil poseben gumb. To bo omogočilo, da bomo spopade s sovražniki lažje opravili v realnočasovnem boju, za zahtevnejše šefe pa bomo lahko preklopili v poteznega – podobno taktiko je uporabil tudi razvijalec Owlcat pri igrah Pathfinder.

Za igralce, ki bi radi vse preigrali izključno v poteznem načinu, bo prav tako poskrbljeno, saj bodo naši napadi v takšnem načinu igranja bolj smrtonosni, kar bo pomagalo pri hitrejši razrešitvi lažjih bitk, ki bi se sicer preveč vlekle. Dodano bo tudi nekaj dodatnega uravnoteženja statistik, edina stvar, ki še manjka, pa je podpora kontrolerjem – tako bi igro lažje igrali na televizorjih ali Steam Decku. Obsidian te podpore za zdaj ni omenil, kar je nekoliko čudno, saj ta že obstaja pri konzolnih verzijah igre.

Beta testiranje se začne že to sredo, 5. novembra, in bo odprto za vse igralce, končni izid pa za zdaj še ni znan.

Obisidan ima očitno res rad to franšizo, ki bi ji rad ponudil še eno priložnost. Žal pa prodaja ne izpolnjuje njihovih želja: drugi del je bil sicer lep napredek v primerjavi s prvim, a preprosto stvari ni kupilo dovolj ljudi, da bi lahko razvijalec takoj upravičil razvoj tretjega dela. Februarja letos smo sicer dobili ločeno avanturo v Pillars svetu imenovano Avowed, a tudi te sumijo nizke prodaje zaradi česar Obisidan do sedaj ni predstavil nobenih načrtov glede razvoja dodatnih DLC-jev.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime