Igričarski žanr avantur je šel v svoji zgodovini skozi več iteracij. Desetletja nazaj smo se zabavali v izdelkih, ki nam jih je prinašal založnik LucasArts, nakar smo skočili v malce bolj moderno 3D-ero avantur, ki jim je poveljevala franšiza Syberia. Nato je na sceno stopil Telltale Games in predstavil novo obliko avantur – takšno, kjer so bile uganke porinjene na stran, bolj pa sta šteli zgodba in razne odločitve, ki smo jih sprejemali tekom igranja.
Na žalost je razvijalec pri izdaji iger pretiraval in nase navlekel preveč licenc, ki so bile presneto drage. Ko so se igralci naveličali njegovih iger, ki so se vedno šlepale na isto igralno zanko, je prodaja upadla, studio pa je nato zaprl svoja vrata. A njegovi zaposleni so še vedno želeli delati igre in so v sebi nosili strast do ustvarjanja, zato so se združili v novega razvijalca Adhoc Studio. Ta je v zadnjem mesecu predstavil svojo prvo igro o superjunakih Dispatch, ki dejansko ni le kakovostna, ampak se je tudi prav dobro prodajala.
Adhoc ni le skopiral formule iz prejšnjih Telltalovih iger, kot sta The Walking Dead in The Wolf Among Us, ampak je dodal povsem nov, unikaten zaplet. V igri nadzorujemo skupino superjunakov in jih kot komandir postaje pošiljamo na različne misije, pri tem pa moramo paziti, da na posamezno nalogo pošljemo pravo osebo. Vse to dopolnjujejo zanimive misije, prelepa grafična podoba in odlično glasovno podajanje, ki zagotovo ni bilo poceni – v igri nastopata Aaron Paul, ki se ga spomnimo iz serij Kriva pota in BoJack Horseman, ter Charles White, ki je gledalcem bolj znan kot YouTuber Cr1TiKaL.
2 days. 80 million copies sold. Would've been nice. We sold 1 Million in 10 days though. Still pretty good.
— AdHoc Studio (@adhocstudio.com) November 3, 2025 at 11:15 PM
[image or embed]
Adhoc se je poslužil tudi strategije izdajanja igre po epizodah, kar je nekoč počel tudi Telltale, a z razliko, da je bila ta strategija tokrat dejansko uspešna. Razvijalec je namreč ponosno sporočil, da je v desetih dneh od izida prodal milijon izvodov svoje igre, kar je za njihov prvi projekt iz tako zapostavljenega, če ne že pozabljenega žanra iger, presneto zavidljiv uspeh.
Prodaja bo zagotovo še poskočila, saj Dispatch šele danes dobiva svoji dve zaključni epizodi, celotno zbirko pa lahko na Steamu prevzamete za vsega 28,99 €, medtem ko na konzoli PlayStation 5 stane 34,99 €.



