Zdaj, ko se malce uzrem nazaj in si še enkrat ogledam svojo recenzijo igre Kingdom Come: Deliverance 2, se mi zdi, da sem bil pri oceni morda malce prestrog. Čeprav še vedno stojim za tem, da se igra zdi preveč razvlečena, bi ji morda vseeno lahko prisodil kakšno pol pike višjo oceno, saj sem v zadnjih mesecih dobil željo po ponovnem preigravanju – kar se pri meni zgodi zelo redko. Razvijalec Warhorse nam je letošnjega februarja dostavil res nekaj posebnega, saj takšne simulacije srednjeveškega življenja preprosto ne boste našli v nobeni konkurenčni igri – ta namreč kratko malo sploh ne obstaja.
Warhorse je bil po izidu igre priden in je izdal več posodobitev, vmes pa se je lotil tudi izpolnjevanja obveznosti glede svoje sezonske prepustnice. Dobili smo dva dodatka, včeraj pa je na spored prišel tretji in hkrati zaključni DLC Mysteria Ecclesiae, ki našega junaka Henryja pošlje raziskovat samostan. Ocene na Steamu so trenutno vzpodbudne in tako kot prejšnji dve razširitvi tudi ta s sabo prinaša kar nekaj ur sveže vsebine ter pripelje Henryjevo zgodbo do lepega konca.
Razvijalec je izdajo tega dodatka izkoristil tudi za najavo posebnega paketa Royal Edition, ki vsebuje originalno kampanjo in vse do zdaj izdane razširitve Brushes with Death, Legacy of the Forge in Mysteria Ecclesiae ter manjše bonuse, ki so jih nekateri dobili ob naročilu Deluxe verzije igre. Kar je pri tej verziji fajn, je dejstvo, da se trenutno prodaja po znižani ceni – 40 %. Nova pa je tudi posebna verzija Saga Bundle, ki vam poleg vsega prej naštetega prinese tudi originalni Kingdom Come z vsemi njegovimi dodatki. Oba popusta sta na voljo samo ta vikend, tako da se zadevo definitivno splača izkoristiti in si privoščiti stotine ur zabave.
Kaj pa Warhorse načrtuje v prihodnosti? V intervjuju za spletno stran GamesRadar je njihov predstavnik Tobias Stolz-Zwilling povedal, da je njihov načrt postati kralj RPG-jev in da so z igro Deliverance 2 začrtali dobre smernice, ki se jih bodo držali tudi v prihodnje. Njihov bodoči projekt bo torej prav tako veliko stavil na RPG-mehanike in ustvarjanje čim večje imerzije v ustvarjeni svet.



