Porast umetne inteligence je v igričarski industriji že sprožil množična odpuščanja in ni videti, da bi se ta trend začel kaj drastično upočasnjevati. AI sicer še dolgo časa, če sploh kdaj, ne bo zmožen povsem zamenjati človeških delavcev, a je in bo skrajšal delovna mesta mnogim – če je bilo prej za kak del projekta potrebnih deset programerjev, lahko to zdaj s pomočjo umetne inteligence opravita dva.
Teoretično naj bi umetna pamet prispevala tudi pozitivne vidike razvoja, saj bi znali razvojni cikli iger postati krajši, kljub temu pa bodo te grafično videti izjemno. Kako točno bo videti takšna prihodnost, zaenkrat še ne vemo, a morda nam manjši vpogled lahko ponudi spodnji video, ki ga je skupaj spravil YouTuber Aillusory.
Ta se je lotil obdelave raznih vidikov igre The Witcher 3 preko umetne inteligence, in to ne samo v vmesnih sekvencah, ampak je pokazal tudi nekaj utrinkov iz samega raziskovanja širnega sveta in znotraj bojevanja. The Witcher 3 je sicer še danes naravnost čudovita igra, a tale obdelava preko umetne inteligence stvari popelje na naslednjo stopnjo. Najbolj impresivni so videti NPC-ji, ki so zdaj resnično videti kot pravi ljudje. Geralt in Ciri izgledata kot dva res napredna cosplayerja in takšnih animacij gibov in obraznih grimas ne zna pričarati niti najbolj napredna inačica pogona Unreal Engine 5.
Ni pa vse popolno in iluzija se poruši med gibanjem in dejanskim igranjem, saj lahko vidimo veliko “zamazanih” objektov in v enem kadru je obraz krčmarice videti kot en zmazek na oljni sliki. A po drugi strani je tole samo koncept in okno v prihodnost nastajanja resnično fotorealističnih igralnih izkušenj, ki jih je že res težko ločiti od resničnega življenja.
Ko smo že pri franšizi The Witcher: razvijalec CD Projekt RED pridno dela na četrtem delu, kjer bo glavno vlogo zasedala Ciri. Pojavile so se tudi dokaj konkretne govorice, da naj bi Poljaki delali na novem dodatku za tretji del, ki bi znal služiti kot štorijalni most med obema deloma, a to zaenkrat še ni bilo uradno potrjeno.



