Razvijalec Bungie, ki je do svoje slave prišel na račun franšiz Halo in Destiny, ima za sabo burno leto. Naveličali so se delati zgolj dodatke za Destiny 2, zato so pogumno ponovno obudili franšizo Marathon in zanjo aprila ponudili prvo alfa testiranje te extraction streljačine. To pa se je izkazalo za veliko napako: ne samo, da igralci niso bili ravno navdušeni nad igralnimi mehanikami, ampak so odkrili tudi cel kup grafičnih dizajnov, ki so bili ukradeni, zato je Bungie moral podati javno opravičilo in vse te elemente izbrisati iz obstoječe različice igre.
Tako v bistvu niti ni bilo presenetljivo, ko sta razvijalec Bungie in založnik Sony najavila, da igra ne bo ujela prvotno zamišljenega septembrskega izida, smo pa malce čudno gledali, ko je bil izid prestavljen na neznani datum. To na splošno ni ravno dobra novica, saj smo v igričarski industriji takšne stvari že videli, nakar je sledila novica o preklicu projekta, včasih pa temu sledi še zaprtje studia.
K sreči se Bungie od nas še ne bo poslovil, saj Marathon vendarle živi dalje in včeraj smo za igro dobili datum izida in ceno. Igra bo po novem izšla marca 2026, in to po ceni 39,99 €, zraven pa smo dobili tudi daljšo predstavitev Bungijeve vizije glede tega naslova.
Izdaja novega večigralskega naslova po tej ceni je dandanes vsekakor pogumna poteza, saj je konkurence več kot kadar koli prej. A po drugi strani se po enaki ceni prodaja tudi igra Arc Raiders in ta je postala močno priljubljena, zato cenovna postavka ni vedno odločilni dejavnik pri priljubljenosti takšne igre. Bungie pravi, da Marathon ne bo vseboval nobenih »pay-to-win« mehanik in da bodo igralci z nakupom igre dobili dostop tudi do posebne sezonske prepustnice, ki ji nikoli ne bo potekel rok trajanja.
Kljub tem besedam imamo nekako občutek, da prihodnost tega studia zdaj visi na nitki, in če Marathon ne bo dosegel prodajnih rezultatov, se zna zgoditi, da Sony ne bo odlašal in bo to nitko tudi prerezal. V preteklosti so že pokazali, da pri njih za takšne finančne spodrsljaje ni milosti: vsi se še dobro spomnimo lanskega fiaska z razvijalcem Firewalk Studios in njihovo igro Concord.



