Risana serija South Park še dolgo ne bo šla pod rušo. Ustvarjalca Trey Parker in Matt Stone sta namreč z MTV Entertainment Studios, ki si ga lasti ViacomCBS, podpisala mastno pogodbo, vredno kar 900 milijonov dolarjev, ta pa s sabo prinaša cel kup nove vsebine.
Trey Parker and Matt Stone sign new deal to extend South Park through season 30 and make 14 original made-for-streaming movies exclusively for Paramount+, starting with two films in 2021. Read the full press announcement: https://t.co/vhlzu0E96F pic.twitter.com/uvPhRbVp7E
— South Park (@SouthPark) August 5, 2021
Pogodba avtorjem narekuje stvaritev 14 South Park filmov, ki jih bomo nato lahko gledali samo na CBS-ovemu pretočnemu servisu Paramount+. Vsi ti filmi bodo na platformo prispeli do leta 2027, kar pomeni, da bomo vsako leto prejeli po dva South Park filma. Ni še jasno, ali bodo to resnično uro in pol dolgi izdelki ali pa bodo to posebne razširjene epizode, kot je bil nedavno izdani Pandemic Special. Matt in Trey naj bi za Paramount+ delala tudi povsem novo, originalno vsebino, o kateri pa se zaenkrat ne ve še nič.
Looks like the South Park people are working on a new video game. The last two were published by Ubisoft – not clear who's making this one https://t.co/Z1oC1skFtU pic.twitter.com/21SZAqS1BF
— Jason Schreier (@jasonschreier) August 5, 2021
Vsi ti silni denarci pa pomenijo dobre novice tudi izven igričarskih okvirjev. Matt in Trey naj bi pridobljena sredstva vložila v razvoj povsem nove South Park 3D igre. To niti ni presenetljivo, saj je komični dvojec nadzoroval razvoj iger South Park: The Stick of Truth in South Park: The Stick of Truth – zadnja od teh je izšla leta 2017. Obe igri sta bili presenetljivo zabavni, ni pa še jasno, kdo bo na čelu razvoja novega projekta.
South Park bo seveda dobival tudi nove epizode. Serija je bila obnovljena za 5 dodatnih sezon, tako da bomo na koncu dobili vsaj 30 sezon serije. Trenutno je v izdelavi 25. sezona, ki bo izšla enkrat v 2022, nove epizode pa bodo izhajale samo na pretočnem servisu HBO Max, ki je pravice za predvajanje kupil v 2019 za ceno 500 milijonov dolarjev.