Battlefield 2042 je v svoji nedavni beti pri igralcih pustil kar nekaj mešanih občutkov. Skoraj vsi se strinjajo, da bo nova igra vsekakor ambiciozna, a mape so se zdele nekam prevelike za število istočasnih igralcev, prisotnih pa je bilo tudi kar nekaj hroščev, kar seveda za igro v razvoju ni neka večja posebnost.
Nekateri so imeli težave tudi z optimizacijo in očitno to ni omejeno samo na igralce, ampak tudi na same razvijalce. DICE je pred kratkim na splet poslal nov napovednik, ki naj bi predstavil frajerske ray tracing učinke, ki jih znajo spočeti Nvidia grafične kartice serije RTX 20 in 30.
V videu se vsekakor dogaja veliko. Igralci se vozijo s tanki, letajo po zraku in se streljajo na tleh. Zadeva je videti mestoma naravnost čudovito, še posebej ob tistih trenutkih, ko na zaslonih vidimo učinke uničujoče fizike. Vendar pa se razvijalec niti uradnem napovedniku ni mogel izogniti težavam z optimizacijo.
Ti problemi še posebej bodejo v oči pri helikopterski sekvenci, ki se začne nekje pri 30 sekundi posnetka. Gre za posebej težko sceno, saj se ponoči prevažamo v helikopterju, medtem pa nas obstreljujejo in poleg tega pada dež. Igra se začne grobo zatikati in padec sličic na sekundo je več kot očiten. Ni sicer jasno, kje se je tukaj zalomilo: morda razvijalec pri snemanju ni vključil DLSS možnosti optimizacije ali pa je morda šlo kaj narobe pri nalaganju videa na YouTube.
Vendar pa to vsekakor niso dobri obeti za izid, saj je bilo igranje najverjetneje narejeno na močnem PC strojčku in če zadeva šteka tam, kaj se bo potem šele zgodilo pri uradnem izidu 19. novembra.