Fallout franšiza bi bila danes precej drugačna, če leta nazaj ne bi originalni lastnik licence Interplay padel v finančne težave in za rešitev pred bankrotom je moral prodati znamko založniku Bethesdi, ki je nato urno spočel Fallout 3.
Za razvojem je namreč takrat stal legendarni RPG razvijalec Black Isle Studios, ki je zaradi propada založnika tudi sam zaprl vrata. A še preden so luči za vedno ugasnile v njihovih pisarnah, so člani ekipe že pošteno stopili v razvoj tretjega dela s kodnim imenom Van Buren, ki bi za razliko od prvih dveh stopil v 3D pogled. Trojke sicer še vedno ne bi igrali iz prvoosebnega pogleda kot je to nato spočela Bethesda, a grafična podoba bi bila močno nadgrajena in gledali bi v resnične 3D modele.
Ostale prvine bi ostale ohranjene iz prejšnjih delov, kamor lahko prištejemo potezno bojevanje in bogate dialoge, ki bi glede na naše odločitve pripeljali do različnega razpleta zgodbe. Vpogled v igranje smo dobili leta 2007, ko je izšel kratki tehnološki demo in 700 strani dolg tehnični dokument, ki je v sebi imel zapisane skoraj vse načrtovane igralne mehanike.
Implemented the last major technical feature – Dim haze of war (Fog of war) and Pip Boy's Automap (since they both use the same base system). Entities do not hide when out of the view range yet, need to come up with some efficient solution for that.#Fallout #VanBuren #gamedev pic.twitter.com/IwAToazSyF
— Adam Lacko (@lacko_adam) November 10, 2021
Ravno ta dokument je za svojega vzel razvijalec Adam Lacko, ki že dolga štiri leta poustvarja vizijo Black Isla v pogonu Unity. Med svojim razvojem se je posvetoval tudi z nekaterimi člani originalnega razvojnega studia, zato bo njegov projekt zelo verna poustvaritev originalne vizije.
Adam je pred kratkim na Twitterju pokazal svoj napredek v kratkem videu in zapisal, da je zdaj implementiral skoraj vse temelje igre, zdaj pa ga čaka še vdelava mehaniko vzdržljivosti. Kakšnega datuma izida nimamo, saj si želi avtor vzeti svoj čas, a glede na zadnji video je projekt napredoval že zelo daleč in morda ga dobimo v igralni obliki v naslednjem letu ali dveh.