Ko je razvijalec FromSoftware najavil, da bo njihova naslednja igra Elden Ring skočila v žanr odprtih svetov, se je med nekaterimi igralci pojavila skrb, da zna biti zadeva preveč razvlečena in posejana z nesmiselnimi kratkimi nalogicami v slogu zadnjih Assassin’s Creedov, ki celi izkušnji ne dodajo ničesar bistvenega in so samo tam za podaljševanje igralnega časa.
Te skrbi je pomiril producent Yasuhiro Kitao, ki je na sejmu Taipei Game Show, kjer smo tudi dobili nekaj novih igralnih vpogledov v Elden Ring, v intervjuju zagotovil, da bo glavna zgodba zahtevala okoli 30 ur. Seveda ta čas ni zapisan v kamen in se lahko močno razlikuje od igralca do igralca in njihovih sposobnosti, a med razvojem so si zadali tarčo, da naj bi glavna štorija v razponu zahtevala nekje 30 ur.
To se ne razlikuje pretirano od drugih FromSoftwarovih iger. Po obsežnosti je bil morda najdaljši prvi Dark Souls, ki zahteva okoli 40 ur za preigravanje, Dark Souls 3 in Sekiro pa sta ciljala okoli 30 ur igralnega časa.
Seveda bo igra veliko daljša, če se boste spravili v preigravanje stranske vsebine. Kitao pravi, da je igra masivna in da vam bo izbirna vsebina dodala ducate ur igralnega časa.
Elden Ring prihaja 25. februarja, na voljo pa so že tudi fizična prednaročila igre, ki so dejansko cenejša od digitalnih različic.
Velika pričakovanja so za tole igrco. Tko da upam da bomo navdušeni.