Spomladi se bo v igri Hearthstone od načina Standard poslovilo kar nekaj kart.
Okrajšani bomo za vse karte avanture Curse of Naxxramas in dodatka Goblin vs Gnomes. Skupaj se bo poslovilo kar 144 kart, od teh pa bomo najbolj pogrešali naslednje:
15.) Avenge
Prva karta na seznamu je najpopularnejša skrivnost v paladinu. Hitro je našla svoj dom v Paladin kompletih kart, ki so se fokusirali na skrivnosti, popularna pa je bila tudi v velikem številu agresivnih “deckov”. V novem dodatku lahko pričakujemo kakšno zamenjavo zanjo, saj lahko odsotnost močno omaja prihodnost enega izmed trenutno najpopularnejših “deckov” – secret Paladin.
14.) Voidcaller
No, pa se lahko poslovimo od močnih demonov, ki jih je Warlock lahko do sedaj spravil na bojišče hitreje, kot pa je bilo pričakovati. Kljub nizkem napadu se je izkazala za zelo koristno, saj ima veliko demonov negativen “battlecry”. Odsotnost bo definitivno močno vplivala na stereotip Warlockov, morda pa bo celo povsem uničila demon Warlocka, ki je bil do sedaj relativno popularen.
13.) Haunted Creeper
Haunted Creeper je bila ena izmed prvih kart, ki smo jih dobili v prvi avanturi, zato je njen odhod še toliko bolj »sedimentalen«. Svojo vlogo je imela v velikem številu “deathrattle in token deckov”, uporabljal pa jo je predvsem Hunter, saj se je odlično ujemala z ostalimi kartami, ki jih ima hunter na voljo. Zaradi zelo dobre vrednosti je popularna tudi v areni, kjer pa jo bomo lahko opazovali še dolgo časa.
12.) Muster for Battle
Ko je ta karta prvič prišla v Hearthstone, jo večino ljudi ni maralo, saj nekako ni našla prostora v kontrol Paladinu. Uporabljala se je predvsem v kombinaciji s karto Quartermaster, ki pa je še ena karta, ki je ne bomo mogli več uporabljati. Kasneje so jo popularizirali decki z manjšimi minijoni, tam se je izkazala za odlično pridobitev. Dotlej povsem neuporabljeno orožje in trije 1/1 minijoni morda ne zvenijo kot močna kombinacija, vseeno pa je ta karta postala zaščiten znak Paladina.
11.) Dark Cultist
Zelo popularna Priest karta je predstavljala enega izmed minijonov z najvišjo vrednostjo, tako da se bo njegova odsotnost definitivno poznala. Uporabljala se je v skoraj vseh “Priest deckih”, zato v novem dodatku lahko pričakujemo kakšno zamenjavo zanjo.
10.) Lightbomb
Še ena odlična Priest karta, ki se je izkazala za zelo učinkovita AoE karta. Ker je Priest ena izmed klas z največjim številom AoE magij, bo njeno vlogo lahko nadomestila kakšna druga karta, še vedno pa bo večina Priest deckov pogrešala karto, ki je omogočala odstranjevanje več velikih minijonov naenkrat.
9.) Antique Healbot
Antique Healbot je bila nekaj unikatnega, saj je vsem klasam omogočala zanesljivo obliko zdravljenja. To je ob velikem številu agresivnih deckov zelo pomembno, saj omogoča stabiliziranje zdravja po tem, ko agresivnim deckom začne zmanjkovati sape. Druga podobna karta, ki je prišla v igro pred kratkim, je bila tudi Reno Jackson, ki pa zaradi nezanesljivosti nikoli ni povsem nadomestila tega malega robotka. Ob prihodu novega dodatka obstaja velika verjetnost, da bomo dobili kakšno zamenjavo za to karto.
8.) Loatheb
Pred prihodom te karte je bil zelo popularen Miracle Rogue, ki se je fokusiral večinoma na vlečenje kart in nato uničenje nasprotnika v eni rundi. Loatheb je bila karta, ki je najbolj zaslužna za počasno uničenje tega decka, saj je z onesposobljeno rundo nasprotnika popolnoma uničil oz. zakasnil njegovo strategijo. Seveda je bil dober tudi proti ostalim nasprotnikom, predvsem zaradi dobrega »telesa«, nismo se ga branili predvsem proti Freeze Magom.
7.) Mad Scientist
Klase s skrivnostmi so bili ob prihodu tega deathrattle miniona navdušeni, vse do danes pa smo ga lahko opazili v dobrem številu deckov. Nihče se ni branil dobiti »zastonj« skrivnosti, zato je imel veliko vrednost v vsakem decku s skrivnostmi, predvsem pa so ga uporabljali agresivni Hunter decki ter “freeze in secret Mag”.
6.) Shielded Minibot
Eden izmed najboljših minijonov za to ceno in še ena odlična karta, za katero bo okrajšan Paladin. Uporabljala se je skoraj povsod, njegova moč pa je bila takšna, da je na začetku popolnoma »utišal« nasprotnika. Povrh tega je bil še robot, kar je dodalo še večjo vrednost že tako močni karti. Paladini bodo definitivno pogrešali minibota, z izgubo dveh začetnih kart pa lahko pričakujemo več kontrol paladin deckov.
5.) Death’s Bite
Edino orožje ter edina Warrior karta na tem seznamu. Bila je zelo dobro orožje z odličnim učinkom, ki nam je pomagal lastne minijone razjeziti, nasprotnikove pa pokončati. Warrior bo definitivno potreboval zamenjavo za to izjemno orožje, ki se je uporabljalo skoraj povsod. Morda lahko končno obrišemo prah s starega orožja Warriorjev – Arcanite Reaperja.
4.) Zombie Chow
Na prvi pogled zelo enostavna karta, v praksi se je izkazala za enega najboljših začetnih minijonov v igri. Učinkovita je predvsem v poznih deckih, kjer se zdravljenje nasprotnika večinoma ne pozna. Definitivno bomo ob odstranitvi te poceni karte potrebovali podobne alternative, ki bodo lahko služili kot začetni minijoni deckov, ki so koncentrirani na kontrolo bojišča.
3.) Sludge Belcher
Nihče ne bi niti pomislil, da ob združitvi dveh enostavnih kart lahko dobimo odlično karto, ki se bo uporabljala v velikem številu različnih deckov, ampak prav to predstavlja Sludge Belcher. Njegova posebnost je to, da se ga je težko znebiti, to pa zna zagreniti življenje vsem deckom, katerih cilj je, da te čimprej ubijejo.
2.) Dr. Boom
Znan tudi kot Dr. Balance, ta legendaren minijon je ob prihodu požel kar veliko sovraštva, saj je bil prisoten v velikem številu deckov, pravi odgovor nanj pa je bilo težko najti. Sčasoma se je sovraštvo malo umirilo, še vedno pa je bil Dr. Boom znan kot ena izmed najmočnejših kart v igri, zaradi njega pa se je na velikem številu dobrih legendarnih kart nabiral prah.
1.) Piloted Shredder
Večina vas je najverjetneje pričakovala, da bo ta karta blizu vrha, mi pa smo jo postavili na sam vrh lestvice. Sestavni del velike večine deckov, ta “mech” je bil ena izmed najpopularnejših kart, ki smo jo dobili v prvi avanturi. To je posledično močno omejilo uporabnost novih minijonov s ceno 4. Seveda nam je najpogosteje ob najbolj neprimernem trenutku dal karto Doomsayer, še vedno pa je bil uporabljen skoraj povsod.