Razvijalec Daedelic Entertainment je leta 2019 napovedal dokaj bizarni projekt Lord of the Rings: Gollum, kjer v mitičnih deželah Tolkienovega sveta prevzamemo nadzor nad bitjem Gollum, ki je v večnem notranjem boju s svojo hobbitsko inačico Smeagolom, zaradi svoje sle po prstanu pa je Gollum skozi čas postal neko podzemno bitje, ki se gnusi vsakemu, ki ga kdaj sreča.
Gollum je bil v filmih in knjigah zanimiv kot stranski lik, Deadelic pa se je odločil, da ga zdaj postavi v glavno vlogo in iz njegovega potovanja naredi celo igro. Poteza je vsekakor pogumna in skrivalna igra je nekaj, česar v Tolkienovem svetu še nismo izvajali. Vendar pa včasih originalna ideja ni dovolj in to je več kot jasno nakazal včerajšnji napovednik, ki je po treh letih končno prikazal nekaj igranja.
Gollum je šibko bitje, zato se bomo morali ves čas skrivati pred nasprotnikom, tako da nas čaka veliko smukanja po podrasti, plezanja skozi brvi in celo plavanja po rekah. A nič od tega ni videti preveč zanimivo, vse skupaj pa skazi podpovprečna grafična podoba, ki je na trenutke že kar malce smešna. Pri okolici še nekako gre, a sami liki so videti obupno in zvezda predstave je zagotovo čarodej, ki se mu brada svetlika, kot da bi jo imel namazano z vazelinom.
Bolj slaba grafična podoba je sicer nekako razumljiva, saj je Daedelic Entertainment majhen studio in tudi založnika Nacon in BigBen Interactive nista ravno mogotca in sta večino proračuna verjetno namenila nabavi licence. A kljub temu je igra videti obupno, s tem da Golluma tokrat ne bo uglasil Andy Serkis, ampak neka dokaj bleda kopija, ki zopet pusti slab vtis.
Zanimivo je, da je bil Lord of the Rings: Gollum eden prvih naslovov, ki je bil napovedan za specifično konzoli naslednje generaciji Xbox Series X in PlayStation 5, a od takrat se je razvijalec premislil in zadeva bo zdaj tekla tudi na prejšnji generaciji konzol, preselili pa jo bodo tudi na Nintendo Switch.
Ali smo zadevo prezgodaj presodili po platnici bomo izvedeli 1. septembra 2022.