Novo poglavje serije Half-Life bomo verjetno dobili samo takrat, ko se bo razvijalcu Valve dalo spočeti kakšnega naslednika VR očal Index, zato se bo za nove avanture Gordona Freemana treba zadovoljiti preko modifikacij. Teh je že zdaj cel kup, nekatere pa so bolj, spet druge manj kvalitetne. Zagotovo se vam splača vsaj preizkusiti projekt Black Mesa, ki predela prvo igro v izboljšano grafično podobo drugega dela, modder 3stripedkilla pa že nekaj časa dela na novem projektu, ki nas bo vrnil v eno najbolj priljubljenih destinacij znotraj originalne kampanje Half-Life 2.
Govorimo seveda o Ravenholmu, lokaciji, ki nam je v kampanji lepo nakazala, da se lahko Half-Life 2 hitro spremeni v grozljivko. Kako priročno potem, da se nova modifikacija imenuje We Don’t Go to Ravenholm in zopet vas čaka prečesavanje temnih kotičkov ulic, bojevanje z zombiji in poslušanje zvokov napol razpadlih trupelc, ki vas lahko ob nepazljivosti hitro preplavijo.
Modifikacija je še v razvoju, a 3stripedkilla je že izdal demo, ki ga lahko prenesete iz sledeče povezave. Ponuja nekje uro zabave, ki je videti precej atmosferična in verna svojemu predhodniku. Zanimivo je, da modifikacija igralcu v roke ne porine markantnega Gravity Guna, ampak se moramo zadovoljiti z brzostrelko in pištolo. To je malce čudna izbira, saj je ena od posebnosti te stopnje bilo pomanjkanje streliva, tako da smo se morali zanašati na pasti in izstreljevanje rezilc in drugih okoliških predmetov, kar je izkušnjo spremenilo v preživetveno. Prav tako bi nam prav prišla puška, ki je obvezni spremljevalec zombijaških izkušenj, a kdo ve, morda bomo to odklenili malce kasneje v kampanji.
We Don’t Go to Ravenholm še nima točnega datuma izida, za igranje pa boste potrebovali nameščeno kopijo igre Half-Life 2: Episode 2.