Predelava Star Wars Knights of the Old Republic naj bi bila v resnih težavah

Razvijalec BioWare nas je leta 2003 popolnoma očaral z igro Star Wars Knights of the Old Republic, RPG izkušnjo, ki je končno imela pogum zapustiti dogajanje okoli Skywalkerja in se preseliti tisoče let v preteklost, ko je bila žetev Jedijev in Sithov še posebej rodovitna in so rdeči ter modri žaromeči prečkali poti širom galaksije.

Igra je bila odlična, a žal je nekdo na njo spustil prekletstvo, ki preži nad franšizo še danes. Nadaljevanje je namreč prevzel razvijalec Obsidian in zaradi prekratkega razvojnega časa so to superiorno nadaljevanje pokopali hrošči, čemur je sledila bolj mizerna prodaja. EA ni obupal in je namesto tretjega dela razvil MMO The Old Republic, ki sicer živi še danes, a je ob izidu imel svoje težave.

Licenca je po vsem tem času romala drugam in sicer v roke Embracerja, ta pa takoj napovedal predelavo prvega dela, razvoj tega pa je zaupal svojemu studiu Aspyr. Ta je spočel en kratki dražilnik in se s polno močjo vrgel v delo, ki pa očitno ni spočelo zadovoljivih rezultatov.

Novo poročilo iz strani spletne strani Bloomberg namreč pravi, da je projekt v hudih težavah. Razvojna ekipa naj bi konec junija za LucasFilm in Sony pripravila kratki demo, ki bi pokazal smer razvoja igre in ta očitno ni dosegel pričakovanj. Samo teden po demu sta bila namreč odpuščena šefa umetnosti in dizajna Jason Minor ter Brad Prince, to pa sta pri razvoju takšnega projekta dokaj pomembni vlogi.

Viri pravijo, da je zdaj predelava v hudih težavah in da je bil razvoj praktično zaustavljen, Embracer pa je razočaran nad vloženim denarjem, ki za zdaj ni spočel zadovoljivih rezultatov. Igra je bila po prvem dražilniku načrtovana za izid proti koncu 2022, a viri znotraj Aspyra pravijo, da je bolj realističen datum 2025. Takšna časovna razlika nakazuje na to, da bi moral biti razvoj startan od začetka in kdo ve, če Embracer ne bo raje vsega skupaj raje preklical.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime