Meta poskuša z nerodnim videom razložiti privlačnost metaversa

Mark Zuckerberg ima za prihodnost velike načrte, ti pa so usmerjeni v VR prostor, ki se bo imenoval metaverse. Slednja krilatica je bila nekaj časa popularna pri vsakem večjem podjetju, a so nad njo hitro tudi vsi obupali. Vsi, razen Zuckerberga, ki še vedno vztraja, da bo metaverse enkrat prihodnost njegovega podjetja in za to vizijo je pripravljen firmo spraviti ob še zadnji evro. Metaverse namreč konstantno izgublja denar in oddelek Reality Labs je v drugi četrtini 2022 prinesel 2,8 milijarde dolarjev izgube, zato bo zanimivo videti, kako daleč namerava Zuckerberg peljati svojo vizijo.

Zaenkrat pri njej vztraja in v te namene je Meta spočela prvi informativni oglas, ki nam želi razložiti kaj sploh je metaverse in zakaj ga potrebujemo. Pred kamere je stopila Keke Palmer, tej pa se je pridružil še Vishal Shah, podpredsednik Reality Labsa.

Vse skupaj je dokaj cringe in čeprav je parček sicer všečen, lahko nerodno sestavljen scenarij pripelje samo do določene točke, preden se ti vse skupaj ne priskuti. Keke sprašuje Vishala po temu, kaj vse lahko trenutno počnemo v metaversu in kaj nas še čaka, medtem pa se v avtu vozita po CGI-ajevski okolici, ki med drugim vključuje ogromnega flaminga in letečo želvo.

Vishal se hvali, da lahko že zdaj plezamo po ogromni banani in da lahko ponovno sestavimo Titanik in se tokrat uspešno zapeljemo mimo prej usodnega ledenika, metaverse pa bo po njegovem enkrat postal glavni prostor za virtualno druženje, ki bo omogočalo ples v nočnem klubu, medtem ko uporabljate superherojske sposobnosti.

Problem je, da vse kar Vishal opisuje, lahko delamo že zdaj in to brez famoznega metaversa. Meta rešuje problem, ki ne obstaja in podjetje je preprosto prepričano, da si na vse pretege želimo uporabljati internet ter družabna omrežja z nameščenimi VR očali. To trenutno ne velja, saj so ta še vedno predraga, pretežka in preveč zakomplicirana za uporabo in tega se zaveda tudi Meta, zato je njihov načrt zastavljen za 10 let.

A Metino izgubljanje denarja in borba s konkurenco tipa TikTok to prihodnost postavlja pod resno vprašanje.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime