Sony je z včerajšnjo konferenco State of Play pokazal kar nekaj obetajočih AAA naslovov, a osebno mi je največ pozornosti vzbudila indie igra Pacific Drive, za katero sem na konferenci slišal prvič, a že po prvem napovedniku sem v slogu Rick and Mortyja vzkliknil: “You Son of a Bitch, I’m In”.
Pacific Drive namreč ponuja nekaj res unikatnih idej, ki se na papirju in znotraj igralnega videa berejo in vidijo odlično, če bo le razvijalec Ironwood Studios dorasel nalogi.
Igra nas bo namreč postavila v posebno Cono, ki je podobna tistemu iz franšize STALKER, le da se bo igranje tukaj izvajalo v Severni Ameriki. Tam se je leta 1955 namreč pojavilo skrivnostno območje, polno anomalij in vlada je zadevo hitro zagradila ter tako efektivno zaprla za javnost. Žal so bile ograje postavljene medtem, ko se je notri smukal naš glavni junak in ta bo zdaj poskušal na vse načine pobegniti iz tega zapora, to pa ne bo ravno lahka naloga.
Pacific Drive bo spadal v mešanico žanrov preživetvenih in roguelite iger. Za beg iz Cone se bomo morali poslužiti družinskega vagona in to bo tudi edina stvar, ki nas bo ohranjala pri življenju. Igranje bomo izvajali iz prvoosebnega pogleda, naša glavna skrb pa bo avto, ki ga bo treba vzdrževati in nadgrajevati, drugače se preprosto ne bomo mogli ogniti vsem nevarnostim na cesti.
Ker bo tole roguelite, ki mi je razvijalec nadel hudomušen naslov “road-lite”, nas bo vsaka smrt postavila na začetek, takrat pa se bodo stopnje in ceste zopet premešale, tako da bo vsaka vožnja ponujala unikaten izziv. Čaka nas tudi nekaj raziskovanja in spoznavanja zgodovine Cone, a za pobeg se bo treba spustiti skozi najbolj nevarne poti, te pa bomo lahko preživeli samo z nadgrajenim avtomobilom.
Ironwood Studios je na PlayStationovem blogu zapisal, da na igri delajo vse od leta 2019, izid pa je načrtovan za leto 2023 in sicer za PC ter PlayStation 5.