Pretočni servis Netflix je po večletni močni rasti letos prvič zabeležil padec naročnikov. Treba je bilo zategniti pasove, tako da je pretočni gigant nekaj zadev preklical in se po dolgem razmisleku odločil vpeljati posebno stopnjo naročnine, ki bo cenejša, a bo za njo treba gledati oglase.
Gledanje pretočne vsebine z oglasi sicer ni nič kaj pretirano novega, saj nekaj takšnega konkurenca že nudi, a pri Netflixu zadeva izpade malce drugače. Eden glavnih adutov, zaradi česar so se leta nazaj poslovili od kabelskih programov in svojo zvestobo zapisali rdečemu N-ju je bila ravno svoboda gledanja, ki je niso nikoli prekinili oglasi. Te dobe bo zdaj kmalu konec, saj reklame 3. novembra uradno prihajajo na Netflix, za ta privilegij pa bo treba plačati 7 $ oziroma 5 € na mesec.
Naročniki te verzije Netflixa bodo prikrajšani tudi drugje. Maksimalna ločljivost bo namreč znašala zgolj 720p, zaradi licenc pa tudi ne bodo dobili dostop do čisto vse vsebine. Prav tako je onemogočeno prenašanje filmov in serije, ki bi jih nato lahko gledali brez internetne povezave.
Kar se tiče oglasov, se bodo ti vrteli pred in med serijami ter filmi, trajali pa bodo med 15 in 30 sekund. To pomeni, da boste v eni uri gledanja morali pretrpeti med 4 in 5 minut oglasov, kar je še vedno veliko manj od kakšnega običajnega televizijskega kanala tipa POPTV.
Nova naročnina bo na začetku na voljo v 12 državah, a med temi izbrankami Slovenije ni na seznamu, zagotovo pa bo sčasoma zadeva omogočena tudi pri nas. Kakšna bo cena takrat pri nas ni znano, a glede na to, da si delimo podobne cenovne postavke kot Nemci, lahko pričakujemo, da bomo za oglase tudi Slovenci plačevali 4,99 € mesečno.