Razvijate mobilne igre? Preverite, zakaj jih morate objaviti v trgovini AppGallery

PARTNERSKA OBJAVA

Večina razvijalcev iger začne svojo pot z izjemno strastjo. Mnoge je v mladosti tako zelo navdihnila fantastična igra, da so si zastavili prav poseben življenjski cilj. Podpisati se pod naslednjo igro, ki bo šla v zgodovino. Toda ne delajmo si iluzij. Dnevom enostavnega razvoja sledijo dnevi rutinskega dela in premagovanja ovir.

Razvijalec iger ne sme zanemariti strasti, a tudi ne resničnosti. Razvoj atraktivnih zgodb, likov in njihovih moči gotovo kar nekaj časa traja. Razvoj igre je lahko prijetno in ustvarjalno delo. Razvijalcem lahko uspe veliki met, ki jim prinese denar in slavo. Ampak obstaja tudi druga plat. Lahko se znajdejo pod plazom kritik uporabnikov in strokovne javnosti, ki mu očitajo, da je razvoj trajal predolgo. Kot vedno je resnica običajno nekje vmes. V ozadju je pri razvijalcu vedno želja, da bi naredil naslednjo veliko igro, toda večino časa porabi za rutinsko pisanje vrstic programske kode, odpravljanje napak in optimizacijo grafike.

Razvijalci morajo namreč razumeti, da je igra, v razvoj katere so vpleteni, zgolj majhna riba v ribniku s tremi milijoni rib. To je namreč število aplikacij za operacijski sistem Android, ki med seboj tekmujejo za zanimanje uporabnikov. Povprečen uporabnik jih naloži manj kot dvesto in še te ne uporablja redno, kar pomeni, da jih 99,99 odstotka nikdar ne doseže zastavljenih ciljev.

Temna plat komercializacije iger

To neravnovesje poganja vojno za pridobivanje uporabnikov in hkrati povečujejo stroške promocije. Tudi ko jih razvijalci sprejmejo in plačajo, še ne morejo mirno spati. Sledi izziv, kako uporabnike zadržati.

Izzivi razvijalcev ali založnika igre so torej jasni. Kako doseči čim boljšo prepoznavnost na izbrani distribucijski platformi – trgovini z mobilnimi aplikacijami – in kako izboljšati prihodke? Preprostih odgovorov ni, vendar so možnosti, ki se jih splača izkoristiti. Ena takšnih je Huaweieva trgovina AppGallery, ki beleži 480 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov, od tega kar 45 milijonov v Evropi. Zunaj Kitajske je na letni ravno zabeležila 3-kratno povečanje plačil v aplikacijah, 20-krat večje zanimanje za priložnostne igre in 3-krat večji obisk, medtem ko so se prihodki iz naslova oglaševanja podvojili.

Kako Huawei to dosega? Preprosto. Povprečni prihodek na uporabnika, ki je pripravljen v trgovini za aplikacijami plačati (ARPPU), v Nemčiji dosega 200 v Združenem kraljestvu 159 in na Poljskem 100 ameriških dolarjev. To pa je potencialni prihodek, ki ga lahko izkoristijo razvijalci.

Naslednji velik izziv pa je, kako igro vključiti v distribucijsko platformo. Nekaterim se bo zdel zahteven proces, zato se je Huawei potrudil in ga poenostavil. Igre so lahko za objavo v trgovini AppGallery pripravljene v nekaj minutah. Da je integracija novih iger in sodelovanje s partnerji brezhibno, Huawei razvijalcem nudi rešitve, pomoč lokalnih ekip in namenska poslovna središča. Na voljo jim je dostop do specializiranih programskih kompletov za razvijalce, ki izboljšajo ter pohitrijo distribucijo in nudijo orodja za trženje. Pogoj je en sam. Igre ne smejo biti ekskluzivno narejene za trgovino Play, kajti kot je znano, Huawei že dve leti ne podpira Googlovih mobilnih storitev (GMS).

Izkoriščanje Huaweievega ekosistema

Huawei še zdaleč ne nudi samo trgovine z mobilnimi aplikacijami oziroma platforme za distribucijo, temveč celovit in močno povezan ekosistem naprav in aplikacij. S promocijskimi oglasnimi pasicami, ki bodo prikazane na napravah Huawei, razvijalci zlahka dosegajo bazo več milijonov uporabnikov ali pa svoje igre promovirajo preko objav v družbenih medijih. Pri tem izpostavljajo celovit nabor funkcij in njihovih prednosti za spodbujanje sodelovanja in izgradnje skupnosti Huawei v imenu partnerskih razvijalcev. Kot da to ne bi bilo dovolj, je Huawei razvil tudi popoln sistem za spremljanje interakcij z igrami. Razvijalcem ta omogoča, da v povprečju v dvanajstih dneh povrnejo in obenem znižajo stroške oglaševanja.

Vredno je zagovarjati racionalnost pri razvoju, toda zakaj bi morali razvijalci zatreti strast zaradi komercialnih zahtev in povrnitve stroškov razvoja, če lahko izkoristijo strokovno znanje in izkušnje Huaweia pri aktivaciji, monetizaciji in zadrževanju uporabnikov. Ali kot je dejal Borut Vovk iz podjetja Outfit 7: »Odlična igra je le kamenček v mozaiku uspeha.« Ostale koščke, povečanje prihodkov, daljše zanimanje uporabnikov in višjo številko namestitev, pa pomaga doseči Huawei.

Okolje, kjer se igre počutijo doma

Poleg pomoči, ki jo Huawei nudi pri plasiranju iger, ima tudi odlične naprave, ki igre vseh vrsto gladko podpirajo. Najnovejši telefoni Huawei Mate 50 Pro, Huawei nova 10 in Huawei nova 10 Pro so namreč s svojimi zmogljivostmi odlični za preizkušanje in igranje iger. Poleg tega pa naštete telefone krasijo tudi fotografske zmožnosti. Mate 50 Pro na primer nudi vrhunsko kamero Ultra Aperture s 50 MP tipalom in 10-stopenjsko zaslonko s ključnim napredkom optičnega sistema, mehanske strukture ter tehnologije zajema in obdelave fotografij. Telefona nova 10 in nova 10 Pro pa stopničko višje poneseta fotografiranje s sprednjo kamero, ki jo med drugim odlikujejo ultra široki 100-stopinjski kot, samodejno ostrenje, podpora ločljivosti 4K in 60 MP tipalo.

Pa še nekaj. Na vseh Huawei telefonih lahko prek trgovine AppGallery namestite tudi neodvisno aplikacijo Gspace, prek katere nato lahko dostopate to Googlovih in drugih aplikacij v trgovini Play. Seveda tudi velikega nabora iger.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime