Če sta si MOBA igri Dota 2 in League of Legends glede popularnosti nekaj časa stali z ramo ob rami, se je tehtnica v zadnjih dveh letih pošteno nagnila v stran razvijalca Riot. Ta je igro League of Legends razširil v ločene projekte in ti so poželi visoke ocene, medtem ko je Valve enako poskušal z igrama Underlords in Artifact, a sta obe neslavno propadli. Enako premoč je Riot dosegel v svetu filmov, saj je 1. sezona serije Arcane hvaljena kot najboljša stvar po narezanem kruhu, medtem ko Dota: Dragon’s Blood žanje samo povprečne ocene.
⚡️⚡️⚡️#Worlds2022
— Esports Charts 🇺🇦 (@EsportsCharts) November 6, 2022
5 MILLIONS Peak Viewers@DRXGlobal vs @T1LoL – 5.1M@Twitch peak – 2.8M@YouTubeGaming – 1.7M
English peak – 1.6M
Korean peak – 1.2M
Spanish peak – 855K
*Stats excl. Chinese platforms
Prevlada se je preselila tudi v svet e-športa. Dota 2 je v letošnjem največjem dogodku The International zabeležila 1,75 milijona istočasnih gledalcev, kar ni slaba številka, a je za milijon manj od lani. Finalni obračun svetovnega prvenstva iz igre League of Legends pa je šel v povsem drugo smer, saj je letošnja končnica presegla rekordno gledanost iz leta 2021, saj se je tokrat v prenosih v živo naenkrat zgnetlo 5,1 milijona gledalcev, kar je za dober milijonček več od lani.
K ogromni gledanosti je prispevala tudi prava drama znotraj tekmovanja, ki bi bila lahko iztočnica za neko anime serijo. Pričakovano sta se v finalu pomerili korejski ekipi, le da je ena od teh vse ujela povsem nepripravljene. Ekipi T1, trikratni svetovni prvakinji, se je po robu postavila ekipa DRX, ki nikoli prej ni prilezla tako visoko. DRX se je komaj prebil v kvalifikacije za svetovno prvenstvo in za svoj veliki trenutek na odru se je moral izboriti iz samega dna lestvice, prav v nobenem od teh obračunov pa niso bili favoriti.
THE FINAL MOMENTS OF A LEGENDARY #WORLDS2022 FINAL. pic.twitter.com/Nz74JY6c8F
— LoL Esports (@lolesports) November 6, 2022
Vendar s tem zanimivosti še ni konec. V T1 ekipi je tekmoval Faker, edini član, ki je že trikrat osvojil naslov prvak, medtem ko mu v DRX-u konkuriral Deft, igralec, ki v profesionalni sceni e-športa nastopa že 10 let, a nikoli ni prišel dlje kot do četrtfinala. Tako Faker kot Deft sta začela z igranjem ob istem času in celo hodila sta v isto srednjo šolo in oba sta začela razmišljati o upokojitvi, saj sta postala najstarejša igralca znotraj Koreje. To je bil tako verjetno njun zadnji ples in zagotovo nihče ni pričakoval tako napetega spopada.
Tekmovanje je trajalo kar 5 rund, na koncu pa je z rezultatom 3:2 zmago odnesla ekipa DRX. Zadnji spopad je bil pravi niz adrenalinskih spustov in letošnji finale se bo zagotovo vpisala v zgodovino, zaradi ozadne zgodbe obeh ekip ter igralcev Fakerja in Defta pa dvomimo, da ga bo kdo sploh kdaj lahko presegel.