Ena bolj pohvalnih stvari iz igričarske industrije, ki se je razvila predvsem v zadnjih dveh letih, je skrb za vse tiste osebe s posebnimi potrebami, ki bi se rade zabavale v igranju iger, a jim je to onemogočeno, saj imajo velike težave pri nadzornih shemah – pa naj bodo to miška in tipkovnica ali pa običajni igralni plošček.
Takšni igralci so se za svojo zabavo največkrat morali zanašati na posebej prirejene izdelke iz strani tujih podjetij, a so se pri tem pojavljale tudi težave glede prilagodljivosti, saj je vsaka taka oseba potrebovala posebej prirejene nadzorne sheme, to pa ni bilo ravno poceni.
Led je pri temu oral Microsoft, ki je leta 2018 izdal posebej prirejeni igralni plošček Xbox Adaptive Controller. Ta ni samo prilagodljiv, ampak se ponaša tudi z ugodno ceno, saj ga Microsoft te dni prodaja za vsega 100 €, kar je v primerjavi s prejšnjimi rešitvami, ki so med drugim vključevale tudi 3D printane dele, vsekakor več kot ugodna ponudba.
Z nekaj zamude se je zdaj po isti poti odločil odpraviti tudi Sony in včeraj so najavili svoj prvi projekt za osebe s posebnimi potrebami, ki nosi ime Project Leonardo.
Ta posebej oblikovan igralni plošček nosi nekam želvasto obliko, kar je zanimiva asociacija na ime Leonardo, ki je tudi eden od znanih predstavnikov Nindža želv.
Barvna paleta je enako črna bela kot igralni plošček Dual Sense, kar je logično, saj je Leonardo namenjen konzolam PlayStation 5, a upanje obstaja, da bo podprt vsaj še PC. Ločena lupina vsekakor nosi unikaten dizajn, saj so gumbi veliki in so tudi malce drugače ukrivljeni – R2, ki je na DualSensu sprožilnik, tukaj nosi bolj izbočeno obliko za lažje proženje orožij.
Vse te gumbe bomo lahko vstavljali in odstranjevali po mili volji, zanimivi pa sta tudi gobici, ki ju bomo lahko približali ali oddaljili od lupine – kar bo pač lažje končnemu uporabniku. Kontroler bo vseboval tudi štiri 3,5 mm AUX vhode, kar bo prišlo hudo prav za priklop kakšnih dodatnih, od prej posebej prirejenih delov igralne nadzorne sheme, ki bodo nato tudi združljivi z Leonardom.
Uradni blog prispevek pravi, da bomo lahko naenkrat v virtualno nadzorno shemo povezali do dva Leonardo kontrolerja in en DualSense, kar bo prišlo izjemno prav za sodelovalno igranje večih igralcev ali pa za tiste igralne seanse, ko bo igralec na Leonardu potreboval dodano pomoč drugega preko DualSensa. Vse skupaj bomo lahko premešali med sabo, izjemno stopnjo prilagodljivosti pa prinaša še programska oprema, preko katere bomo lahko spreminjali funkcijo vsakega gumba ter si celo nastavljali profile.
Blog prispevek sicer ne omenja možnost naprednega tresenja, ki so ena glavnih karakteristik novih igralnih ploščkov DualSense, nič pa ni bilo povedanega tudi o ceni in datumu izida, saj je Project Leonardo še vedno izdelek, ki je v aktivnem razvoju.