Razvijalec Arkane Studios je mojster žanra “imerzivnih simulacij”, ki igralcu pričara unikaten svet, ta pa pri vsaki situaciji ponuja cel kup različnih rešitev, vmes pa nam igralne mehanike in okolice pričarajo občutek živega sveta. Da je Arkane mojster izdelave takšnih izkušenj in stopenj so nam dokazali z igrami Dishonored in nekoliko kasneje še z vesoljskim Preyjem, vsi ti naslovi pa nosijo tudi visoke ocene. Pri njih je izstopal samo en problem: zadeve se niso dobro prodale, zato je moral Arkane spremeniti formulo in igralcem ponuditi nekaj povsem svežega, v upanju, da bodo z dobrimi finančnimi rezultati upravičili svoj obstoj.
Iz takšnega razmišljanja je nastala igra Deathloop, ki je bila precejšen odmik od njihove do sedanje igralne formule, še bolj pa bo od kalupa odstopala nova igra Redfall. Ta nas bo postavila v odmaknjeno mestece iz istim imenom, tam pa se je zaredila zaloga vampirjev, ki jo bo morala odpraviti četica junakov, vsakega od teh pa bo mogoče nadzorovati, mu nadgrajevati veščine ter orožja, v akcijo pa bomo lahko stopili samotarsko ali pa v navezi z drugimi igralci.
Arkane je včeraj pokazal 12 minut novega igranja, ki nas zapelje skozi širno okolico mesta Arkane. Lokacije bodo raznolike, naša naloga pa bo natančno raziskovanje restavracij, svetilnikov in trgovin, tam pa bo treba narediti deratizacijo krvosesov. Ko bomo s česnom namazali dovolj vampirjev, se bodo razjezili vampirski bogovi in med nas poslali večjega šefa, ki ga bo treba odpraviti z dobro mero izmikanja in natančnega streljanja.
Poleg glavne naloge nas čakajo tudi stranska opravila, ki nam bodo naložila še več pobijanja vampirjev, dokler se mapa ne bo izpraznila. Razvijalec je v preteklih intervjujih povedal, da se bo Redfall igral podobno kot Far Cry in res imamo občutek, da se bo formula vrtela okoli ponavljajočih opravil, preko katerih bomo iz mape odpravljali par različnih ikon.
Od novega igralnega posnetka nisem odnesel kakšnih pretiranih dobrih vtisov. Kljub temu, da je Arkane izjavil, da Redfall ni podoben igram Left 4 Dead ali Back 4 Blood, kakšne večje razlike napram tem igram nisem opazil. Streljanje je videti nekam šibko, šibrovka pa na vampirju ne pusti nobenih hujših posledic. Prav tako nas naenkrat napadejo samo kakšni trije grdavži, ki niso videti pretirano nevarno, razvijalec pa kljub trditvam, da bo Redfall še vedno nosil močno štorijalno nit, o zgodbi ni povedal še ničesar konkretnega.
Morda pa bo končna igra spremenila moje mnenje. Redfall se bo rodil 2. maja, na voljo pa bo samo za PC in konzole Xbox Series S/X.