Star Wars Jedi: Fallen Order je bilo eno bolj prijetnih presenečenj leta 2019, ki je dokazalo, da zna založnik EA z licenco Vojne zvezd spočeti tudi kaj drugega, kot pa samo večigralsko zabavo z mikrotransakcijami. Delo na tem enoigralskem projektu je bilo zaupano priznanemu razvijalcu Respawn Entertainment, ki je nato dostavil dobro tretjeosebno avanturo, ki si je nekaj igralnih elementov sposodila iz Dark Soulsa.
Igra je sicer imela nekaj svojih minusov, saj so bili stranski liki zanimivi, a neizkoriščeni, raziskovanje stopenj pa naj je prineslo samo nova ogrinjala, ki pa na igranje in statistike glavnega junaka Cala Kestisa niso ravno vplivala.
Te napake namerava Respawn odpraviti v nadaljevanju Jedi: Survivor, ki bo spremljal malce bolj odraslega Cala, ki ga bo še vedno spremljal njegov zvesti ljubki robotek BD-1, dobili pa bomo nadgrajeno igralno formulo originala, ki obljublja naprednejši sistem bojevanja z novimi stili borbe in dodatne žaromeče, s katerimi bomo posekali zlobne vojake, lokalno favno kakšnega planeta ali pa zapretili kakšnemu nadležnemu Sithu.
Star Wars Jedi: Survivor Now Arrives April 28th pic.twitter.com/PNtsL6kmER
— EA Star Wars (@EAStarWars) January 31, 2023
Jedi: Survivor je bil napovedan za 17. marec, a Respawn je včeraj na Twitterju najavil, da bo ekipa za kovanje kode potrebovala nekaj dodatnega časa. Igra je sicer praktično dokončana, vendar pa poliranje igralnih sistemov, optimizacija in lovljenje hroščev zahtevajo svoj čas, zato se je razvijalec odločil prestaviti izid na 28. april.
Zamuda bo sicer zagotovo koga razočarala, a govora je v samo nekaj tednih zamika, kar ni prehudo. In res upamo, da bo ta čas šel v optimizacijo, saj smo v zadnjih mesecih prejeli čisto preveč naslovov, ki so jih kazili hrošči in problemi s sličicami na sekundo – še posebej to velja za verzije iger na PC-ju.