Sony nadaljuje svojo obsežno marketinško kampanjo in čeprav na Balkanu nismo nikamor zasadili kakšne ogromne Kratosove sekire, se tudi pri nas dogaja nekaj promocije, pa čeprav večinoma samo preko družabnih omrežij. Naši južni sosedi pa bodo naredili korak dlje, saj je med Sonyjem in hrvaško pošto nastala unikatna promocija, ki ji zavida tudi marsikdo izven njihove države.
Plod tega partnerstva so unikatne znamke, ki na sebi nosijo like iz nekaterih najbolj popularnih franšiz na PlayStationu. Znamke je oblikovala hrvaška dizajnerka Alenka Lalić, na njih pa bomo lahko našli Ratcheta in Clanka iz istoimenske franšize, Ellie in Joela iz The Last of Us, Aloy iz franšize Horizon ter dvojec Kratosa in Atreusa iz iger God of War.
Hrvaška pošta namerava natisniti okoli 50.000 tosortnih znamk, ki bodo primerne za vsa pisma, ki tehtajo do 50 gramov in jih bo moč uporabiti za mednarodni promet. Izdelati nameravajo tudi posebno kuverto, ki bo nosila PlayStation oznake, kakšna pa ta bo zaenkrat še ni znano. Promocija je nekaj res zanimivega in je zagotovo pritegnila pozornost zbirateljev po celem svetu, ki pa bodo očitno za nakup znamke morali obiskati kakšno fizično poslovalnico znotraj Hrvaške. Znamke bodo stopile v prodajo jutri, 22. februarja.
To je dobra novica za hrvaške igralce, ki so teh več kot potrebni. Zaradi prehoda iz kun na evre namreč Hrvati že skoraj dva meseca ne morejo kupovati iger preko kreditnih kartic, ampak samo preko preko predplačniških darilnih kartic. Sony je na strani za podporo navedel, da sicer pridno delajo na prehodu na drugo valuto, a vse igre znotraj hrvaške PlayStation trgovine še vedno kažejo cene v kunah, kdaj pa bodo inženirji opravili svojo nalogo in uspešno naredili pretvorbo denarnih valut pa zaenkrat še ni znano.