Razvijalec The Game Kitchen nam je leta 2019 dostavil čudovito 2D platformsko izkušnjo Blasphemous, ki se ni bala mešati igralnih žanrov. Poleg preskakovanja ovir je igra vsebovala tudi nekaj “Soulslike” mehanik, na splošno pa je spadala v žanr “Metroidvania”, kar nam je prineslo velike stopnje, ki smo jih obiskovali po mili volji in vmes smo se velikokrat izgubili.
Poleg visoke težavnosti nam je The Game Kitchen pričaral tudi unikatno, pikslasto grafično podobo, ki se je napajala religijskih, gotskih tonov. Čeprav je bila zadeva ovita v retro podobo in zato nismo gledali res hudo podrobne podobe, so bile animacije vseeno dovolj nazorne in nasprotniki domišljijsko oblikovani, da ti je ob špricanju digitalne krvi in bizarnih bitjih hitro postalo nelagodno.
Razvijalec je po izidu dodal še nekaj brezplačne vsebine, med katero je izstopala posodobitev Wounds of Eventide, ki je dostavila alternativen konec, temu pa bo sledilo direktno nadaljevanje Blasphemous 2. Spet bomo nastopali v vlogi junaka The Penitent One, ki poleg ogromne, koničaste čelade s sabo nosi tudi svoje grehe, za te pa se bo poskušal pokesati preko klanja sovražnikov in večjih šefov.
Vizualno se Blasphemous 2 od originala ne misli preveč raziskovati in tudi igralna formula na prvi pogled ostaja večidel ista. V prvem igralnem napovedniku lahko vidimo trojico novih orožij: Rapier in Dagger za hitre napade, Praying Blade za izvajanje kombinacij in War Sensor, ki bo omogočal počasne, a uničujoče zamahe. The Penitent One se bo zopet moral preizkusiti tudi pri dobro tempiranem preskakovanju ovir, ki so bile v originalu hudo smrtonosne in sumimo, da bodo najedale tudi v nadaljevanju.
Blasphemous 2 izide enkrat pozno poleti, kljub enostavni podobi pa ga ne bo moč preigravati na prejšnji generaciji konzol, čeprav bo Nintendo Switch podprt. Oživela je tudi Steam stran, kjer si lahko igro dodate v košaro želja.