Na včerajšnji konferenci Summer Game Fest sem sedel pod isto streho kot igralec Nicholas Cage, kar je za večino gledalcev znotraj dvorane YouTube Theatre predstavljalo pravo čast, saj se ne zgodi velikokrat, da v živo gledaš Hollywoodskega igralca. A osebno sem bil veliko bolj navdušen, ko je na oder stopil Sam Lake, veliko manj znan Finec, ki pa je pri meni vtetoviran v spomin, saj je tole možakar, ki je svoj obraz posodil za igro Max Payne 1, kot vodja studia Remedy Entertainment pa zdaj dela na drugem delu interesantne grozljivke Alan Wake 2.
Remedy je včerajšnji dogodek izkoristil za prikaz prvega večja igralnega posnetka, dolgega več kot tri minute in iz prikazanega je jasno, da so se Finci močno zgledovali po nedavnih predelavah iger Resident Evil 2 in 3.
Kar niti ni tako čudno, saj je Remedy sam priznal, da je tole njihova prva preživetvena igra. V to zvrst bi morda lahko prišteli tudi prvi del, a tam nam ni bilo treba se preveč ukvarjati z razporejanjem surovin, saj so v glavnem pobirali strelivo in baterije za svetilke, kakšnega kombiniranja predmetov pa ni bilo.
Alan Wake 2 bo v tem pogledu malce drugačen, kar gre bržkone na račun nove junakinje Sage Anderson, ki je pod okriljem agencije FBI prišla raziskovati čudne dogodke znotraj mesteca Bright Falls. Igranje skozi njene oči je videti bolj počasno in metodično, atmosfera grozljivega mesta, ki ga naseljujejo prebivalci, ki jih je obsedla skrivnostna entiteta The Darkness pa pošilja srh po telesu. Vidimo lahko tudi nekaj akcijskega streljanja in zdi se, da se bo tokrat igra malce manj zanašala na našo svetilko in bo bolj pomembno natančno streljanje v glavo tistega stvora, ki nas trenutno napada.
Grafično je tole naravnost čudovit naslov in moram reči, da še nisem videl bolj realističnega upogibanja dreves med močnejšim vetrom. Vse to je podrto še z odlično zvočno podobo, ki jo bo veselje poslušati na kvalitetnih slušalkah.
Alan Wake 2 izide 17. oktobra, na PC-ju pa ga bomo igrali samo preko platforme Epic Games, saj je ta odštela denarce za njegov razvoj.