🔥 UVI.GG

Predelava Obliviona v pogon Skyrima dobila nov video in razvijalci imajo pred sabo še precej dela

Projekt Skyblivion se je začel leta 2012, ko je en modder dobil odlično idejo, da bi v pogon igre The Elder Scrolls: Skyrim, ki je bila takrat stara samo eno leto, prenesel stopnje in igralne mehanike prejšnjega poglavja Oblivion. S tem se je začelo več kot 10-letno potovanje titanske predelave, ki je med tem časom zahtevala tisoče ur prostovoljnega dela, zaključek vsega tega dela pa je še vedno leta stran.

Ekipa Skybliviona je v zadnji posodobitvi napovedala, da projekt lepo napreduje in da lahko finalno vrstico kode pričakujemo enkrat v letu 2025. To je bilo za nekatere presenečenje, saj so eni igralci pričakovali izid že letos ali pa vsaj v začetku naslednjega leta. Vendar pa prostovoljno delo za tako velik projekt zahteva svoj čas, ekipa pa je nedavno položila karte na mizo in razkazala kaj točno so ustvarili v več kot desetletju razvoja.

Posodobitev je res podrobna, saj je razvijalec opravljeno delo celo izrazil v procentih in kot pričakovano je bilo največ storjenega na oblikovanju stopenj. Svet Obliviona je razdeljen na celice in od teh so skorajda vse dokončane – od 4.391 celic jih je dokončanih že 3.632. Največ dela so zavzele razne celice, ki jih je v Oblivionu cel kup, a oblikovanje stopenj je v bistvu šele prvi in morda celo najlažji del takšne predelave.

Tisto pravo delo se začne, ko je treba sprogramirati poti NPC-jev ter vdelati delujoče naloge. Na tem področju namreč ni treba znati samo kodirati, ampak tudi odpravljati hrošče, kar je seveda zamudna naloga že za kakšen manjši projekt, Oblivion pa je kljub svoji starosti še vedno titanski projekt. Od 199 nalog v Oblivionu jih je dokončanih že 97, ekipa pa ima tako pred sabo še veliko dela, da zaobjame vso vsebino Obliviona. Med sklopi nalog je največ pozornosti dobila štorijalna nit ceha Dark Brotherhood, ki je že v celoti igralna, medtem ko je treba največ dela narediti na nalogah glavne kampanje in tatinskega ceha Thieves Guild. To je še več kot 100 nalog in čeprav je impresivno, da je razvojna ekipa že toliko naredila na tej predelavi, smo vseeno pričakovali malce večji napredek, zaradi česar je izid v letu 2025 nekam dvomljiv.

Razvojno ekipo še precej dela čaka tudi na predelavi igralnih mehanik. Sistemi sestavljanja urokov, podvodnega boja in sestavljanja napitkov so že dokončani, a predelave igralnih razredov, same magije in stopnjevanja znajo biti veliko trši orehi, ki jih ekipa trenutno še poskuša streti. Oblivion ima denimo dokaj unikaten sistem prepričevanja NPC-jev, ki jim grozimo ali se jim dobrikamo preko mini igre in zanimivo bo videti, kako namerava razvijalec vse to prenesti v pogon Skyrima.

Ekipa je k vsemu temu dodala še eno pomembno informacijo: leta 2025 lahko pričakujemo samo predelavo originalne igre, medtem ko bodo dodatki izšli naknadno. Sliši se, kot da na tej dodatni vsebini ni bilo narejenega še nobenega napredka, kar je škoda, saj so DLC-ji znotraj Obliviona mestoma bolj kvalitetni od nalog znotraj osnovne igre.

Če ste morda vešči programiranja in bi radi posodili nekaj svojega časa v kovanje tega projekta, potem le skočite na njihovo stran za prostovoljce, ki vedno išče dodatno delovno silo.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime