Za tiste, ki se res sovražite in v svojih igričarskih avanturah zahtevate največjo stopnjo izziva je razvijalec Blizzard pripravil nov obrok, ob katerem boste prebili ure veselja in hkrati pretočili kup solz, medtem ko se boste ob kritičnih smrtih začeli režati kot Joker in se spraševati, kaj za vraga počnete s svojim časom. Nakar boste po vsem tem znova zagnali igro in se še enkrat spravili v izziv.
Po nekaj mesečnem testiranju so namreč zaživeli strežniki za različico igre World of Warcraft Classic Hardcore, ki ponudijo klasično WoW izkušnjo s to razliko, da je vsaka smrt stalna in če podležete sovražnikovim udarcem med raziskovanjem sveta ali pa znotraj temnice oziroma raida bo rezultat enak – vaš igralni lik, v katerega ste vložili ure pazljivega stopnjevanja in nabiranja opreme je za vedno mrtev, k rakom pa je šla žvižgat tudi vsa njegova nabrana oprema.
Kako točno se ta stvar igra si lahko preberete na uradnem blogu, glavni namen tega igralnega načina pa je stalna smrt. Ko enkrat umrete se ne morete več oživiti na klasične načine, torej bo odveč tekanje do duhca na pokopališču, hkrati pa ne bo pomagalo niti moledovanje ostalih igralcev, da vas oživijo preko namenskega uroka. V svetu boste obstajali samo še kot duh, ki pa bo lahko še vedno kramljal s svojimi prijatelji, hkrati pa bo lahko poskrbel za kakšne birokratske stvari, kot je denimo predajanje uzd gilde nekomu drugemu.
Vaš mrtvi lik lahko nato še vedno preselite na kakšen drug strežnik, ki ni Hardcore, nakar se tam lahko oživite na klasičen način, vendar pa vam bo pot nazaj na stari strežnik zaprta dokler tam ne ustvarite novega junaka in se z njim zopet podate na izzivalno potovanje, ki bo zaradi Hardcore nravi malce drugačno kot pa na klasičnih strežnikih. Blizzard je denimo umaknil PvP način Battlegrounds, a še vedno se lahko spopadete z drugimi igralci in to še na bolj brutalen način. Če vnesete ukaz /makgora se lahko spustite v resničen legendaren dvoboj, kjer bo poraženec za vedno ostal na tleh, zmagovalec pa se bo okoli sprehajal z oznako, ki bo povedala koliko takšnih dvobojev je v preteklosti dobil, zaradi česar lahko nekdo postane resnični strah in trepet Azerotha.