Modder Halk Hogan je dobro znan vsem igralcem igre The Witcher 3, ki nas je sicer leta 2015 očarala s svojo grafično podobo in je še danes videti presneto dobro. Razlog za to je nedavna uradna predelava razvijalca CD Projekt RED, ki je v igro vnesel podporo za ray tracing, zraven pa je dodal še izboljšane teksture, ki se napajajo ravno iz dela Halka Hogana.
Podjetni modder se bavi z obdelavo tekstur, ki jim nadgradi ločljivost in podrobnosti, brez da bi jih ob tem pretirano spreminjal. Na enak način se je kasneje preko moda HDRP 2.0 lotil nadgraditi igro Cyberpunk 2077, zdaj pa si je za tarčo izbral dober teden stari Starfield.
Za svoj novi projekt Starfield HD Reworked Project je pričaral prvi napovednik, glede na njegove besede pa je nadgradnja trenutno še v zgodnji fazi razvoja. Njegov cilj je obdelati vse tiste teksture, ki nosijo nižjo ločljivost, tako kot prej pa se bo trudil ohraniti optimiziranost, tako da tudi če si boste namestili mod in uživali v bolj podrobni okolici, za to ne bo treba plačati pretiranega davka v obliki nižjih sličic na sekundo.
Starfield sicer kakšne resne grafične obdelave ne potrebuje, saj je tole zagotovo najbolj grafično izpopolnjen naslov, ki nam ga je do sedaj dostavil razvijalec Bethesda. Res je, da ne bi imeli nič proti ray tracing učinkom, a kaj takega lahko dostavi samo originalni razvijalec in je navadno izven rok modderjev. Pri trenutnem preigravanju osebno res nisem naletel na kakšne teksture, ki bi me s svojo meglenostjo zmotile, vendar pa jih je Halk nekaj našel in te so navadno najdejo na površinah planetov in lun, zaradi česar bi jih igralec bolj redko opazil. Grafična obdelava zaradi tega trenutno ni videti tako osupljivo kot pri igri The Witcher 3, a kot smo že zapisali, je projekt še v zgodnji fazi razvoja, tako da morda še vidimo kaj bolj impresivnega ob izidu.
Kdaj se bo ta zgodil Halk ni želel razodeti, bo pa prva verzija moda na voljo “kmalu”.