Nedavna predelava kavbojščine Red Dead Redemption je včeraj nenadoma prejela posodobitev, zaradi česar zna končno upravičiti svoj znesek 50 €. Razvijalec Rockstar je namreč končno vnesel podporo za 60 sličic na sekundo, opcijo pa lahko zdaj izberete iz ustreznega menija.
Ena večjih kritik predelave je bilo namreč ravno vztrajanje na 30 sličicah na sekundo, ki pri nadgradnji 13 let stare igre nimajo več smisla. Zdaj je ta kritika odpravljena, a ne na vseh konzolah. Igro je pri teh sličicah na sekundo moč poganjati samo na konzolah PlayStation 4 Pro in PlayStation 5, medtem ko bosta običajni PlayStation 4 in Nintendo Switch morala ostati pri prej začrtani meji, ki je sicer resda nizka, a vsaj ne beleži padcev pod mejo 30.
Popravek 1.03 popravi tudi nekaj hroščev, novi igralci pa bodo veseli opcije, da že takoj na začetku omogočijo podnapise. Red Dead Redemption se namreč začne z dolgo vmesno sekvenco, še preden pridete do priložnosti za nastavljanje podnapisov, tako da je veliko igralcev moralo gledati začetno sekvenco brez podnapisov, to pa je težava za tiste, ki te stvari radi spremljajo s spremljajočim tekstom ali pa tiste, ki imajo težave s sluhom.
Ironično pa Red Dead Redemption 2 na konzolah še vedno potrebuje dodelavo, saj ne podpira nobenih od funkcij, ki jih je s sabo prinesla novejša generacija konzol. Tako morajo igralci na Xbox Series X in PlayStation 5 še vedno trpeti pri 30 sličicah na sekundo in nizki ločljivosti, čeprav imata obe konzoli več kot dovolj mišic, da igro poganjata bolj optimizirano, zraven pa bi bila lahko dodana še podpora za hitrejše nalaganje stopenj in verno tresenje ploščka Dualsense za konzolo PlayStation 5. Rockstar takšne nadgradnje ni najavil, a ne bi bili presenečeni, če bi kmalu najavili posebno izdajo, ki bi te posodobitve prodajala po neki višji ceni.