Redfall je igra za katero se je veliko ljudi pred njenim izidom spraševalo, kaj točno sploh je. Kljub zmedenim predhodnim napovednikom igralci niso pričakovali katastrofe, saj je za razvojem stal studio Arkane, ta pa nam je v preteklosti dostavil uspešnice tipa Dishonored in Prey.
A Redfall je imel pred sabo pomembno nalogo, saj je bil to opevan kot prvi naslov, ki bi bil ekskluziven konzoli Xbox Series X in PC-ju in ne bi bil več kompatibilen s konzolo Xbox One. To je v svetu konzol velik preskok, a žal Redfall ni dostavil neke res dobre igralne izkušnje, saj mu je manjkalo neke zapomljive vsebine, igra pa je imela tudi kar nekaj hroščev in težav z optimizacijo.
Že pred izidom so bili nekateri razočarani nad dejstvom, da bo igra na konzoli Xbox Series X podpirala samo 30 sličic na sekundo. Microsoft in Bethesda sta nato hitro začela miriti strahove in po izidu sta zagotovila, da bo Redfall še naprej prejemal posodobitve in da bo tudi na konzoli Xbox Series X tekel pri 60 sličicah na sekundo. To je samo prejšnji mesec zatrdil Pete Hines, šef Bethesde, ki je za spletno stran GamesIndustry.biz priznal, da izid igre ni šel po načrtih, a da tudi The Elder Scrolls Online in Fallout 76 nista imela uspešnega rojstva, a je založnik vztrajal pri obeh naslovih in nič drugače ne bo niti pri Redfallu, ki bo dobil svojih obljubljenih 60 sličic na sekundo.
Mi smo zadevi prisodili povprečno oceno, a v naši recenziji je jasno, da ima igra še kakšne druge probleme kot pa samo optimizacijo. Manjka tista slastna vsebina, ki jo je Arkane tako dobro dostavil v svojih prejšnjih naslovih, tu pa smo dobili sicer zanimivo zasnovano mesto, ki pa nima ravno neke raznovrstnih nalog, okolica na splošno pa se zdi povsem mrtva, kar gre sicer na račun vampirjev, vendar pa to spet ne sme biti izgovor, da je sprehajanje po ulicah na moč dolgočasno.
Skladno s tem pada tudi baza igralcev. Redfall je na višku popularnosti preigravalo 6.124 igralcev, od takrat pa so številke strmo lezle navzdol. Igra je izšla 2. maja, a že 9 dni kasneje je ta cifra padla na 550 istočasnih igralcev, v zadnjih mesecih pa igra nabere maksimalno nekje 40 igralcev, vendar te številke včasih globoko padejo. Med tipkanjem tega članka se denimo v igri zadržuje vsega 5 igralcev, zato ni težko verjeti poročilom igralcev, da je igralna baza včasih tako nizka, da ne morejo zapolniti štiričlanske ekipe za sodelovalno igranje.
Kar je problem, saj Redfall največ ponudi ravno takrat, ko se lahko v zabavo spustiš z drugimi in nenazadnje je bila igra tudi zasnovana okoli takšnega načina igranja. K sreči igra omogoča tudi povezovanje z igralci na drugih platformah kot so Epic Games in Microsoftova lastna trgovina, v zabavo pa lahko zvabite tudi igralce na Xbox Series X – pri zagonu se je treba samo prijaviti v Bethesda račun.
Redfall na Steamu nosi dokaj drago nalepko 70 €, vendar pa je igra dostopna tudi preko Microsoftovega servisa Game Pass.