Če ste se morda vprašali, zakaj založniki radi delajo na novih delih že obstoječih franšiz in zakaj te dni na nas dežujejo predelave iz praktično vsakega konca, je razlog za te stvari preprost: denar. Razviti popolnoma svežo franšizo je ob današnjih denarcih, ki jih je potrebno vložiti v razvoj, hudo tvegano početje, saj moraš kot prvo leta plačevati razvijalce, ki morajo na koncu dostaviti nek kvaliteten izdelek, nato pa moraš še več denarja vložiti v marketing, saj moraš igralce prepričati, da sploh izvejo za ta naslov in da se v neznano ime nove franšize splača vložiti denarce in čas.
Zato so toliko bolj hvalevredni tisti poskusi spočetja povsem novih iger, ki za svojo stvaritev zahtevajo veliko poguma. Žal se vse to včasih ne izide v pričakovani smeri in takšen slab rezultat je zabeležila igra The Lamplighters League, založnik Paradox Interactive pa je teden po njenem izidu javno izkazal svoje razočaranje nad slabimi prodajnimi številkami in finančno luknjo, ki jim jo je povzročil ta naslov.
Igra The Lamplighters League je sicer v napovednikih obetala, saj se igranje vrtelo okoli grupe pustolovcev, ki so se leta 1930 borili proti zlobnemu kultu, zraven pa so poskušali izmakniti zaklade iz starodavnih templjev. Stvar je tako nosila pridih Indiane Jonesa, z dokaj prisrčno grafično podobo in naprednim poteznim bojem, za razvojem pa je stal studi Harebrained Schemes, ki je njega dni spočel solidno trilogijo RPG-jev Shadowrun, nato pa še en ločen naslov Battletech.
Žal pa The Lamplighters League ob izidu ni prejel ravno dobrih ocen, saj ga je mnogo kritikov označilo za podpovprečno igro, nakar smo ugledali še porazne številke na Steamu, saj je ob višku popularnosti igro naenkrat igralo samo 690 ljudi.
Paradox Interactive je nato v izjavi za javnost priznal, da je bila prodaja eno veliko razočaranje in da čeprav vidijo optimistične številke na servisu Game Pass, so na splošno naredili veliko finančno luknjo, ki znaša dobrih 21 milijonov evrov, ki jo bo zdaj pač treba požreti.
Za spletno stran PCGamer so nato še izjavili, da je Harebrained Schemes utrpel večje število odpuščanj, a so se ta zgodila poleti, še preden je končna igra prispela na prodajne police. Koliko ljudi je izgubilo službe založnik ni želel razodeti, a nek uporabnik foruma Resetera, ki naj bi bil bivši zaposleni studia, je zatrdil, da naj bi bilo odpuščene kar 80 % celotne ekipe.
The Lamplighters League tako drugega dela očitno ne bo dobil, je pa založnik potrdil, da bo igra še vedno prejela vse začrtane posodobitve.